آنی مشاور

مشاوره با مشاوران با تجربه و خبره

مشاوره با برترین و خبره‌ترین مشاوران در سریع‌ترین زمان ممکن را به صورت حضوری، تلفنی و نوشتاری در آنی‌ مشاور تجربه خواهید کرد.

اهمیت و هزینه چند دقیقه مشاوره حقوقی

۱۴:۱۰ - ۰۵ آبان ۱۴۰۲

  • 0
  • 0
  • 309

۰۵

آبان

هزینه دریافت مشاوره حقوقی در مقایسه با هزینه وکالت بسیار ناچیز است بنابراین کاملا معقول و به صرفه است که با هزینه کم از بروز مخاطرات خسارات و هزینه‌های سنگین پیشگیری کنید

یک مشاوره حقوقی فوری ۱۰ دقیقه‌ای در سامانه حقوقی آنی‌مشاور چقدر اهمیت و چقدر هزینه دارد؟

یک مشاوره حقوقی فوری ۱۰ دقیقه‌ای در سامانه حقوقی آنی‌مشاور در سال ۱۴۰۲ فقط ۲۲۰ هزار تومان هزینه دارد.

تجربه نشان می‌دهد که در بسیاری از موارد دریافت یک مشاوره حقوقی 10 دقیقه‌ای پیش از انجام معامله یا مشاوره حقوقی پیش از طرح و دفاع از دعوا یا مشاوره حقوقی پیش از صدور چک یا پرداخت وجه یا مشاوره حقوقی پیش از شرکت در جلسات مرتبط با کسب و کار یا مشاوره حقوقی پیش از هر اقدام مالی یا مشاوره حقوقی پیش از امضای اسناد، می‌تواند نکات کاربردی و آموزه‌های کلیدی در جهت پیشگیری از ضرر و خطر را به شما ارایه کند.

 

در نظر داشته باشید که هزینه دریافت مشاوره حقوقی در مقایسه با هزینه وکالت بسیار ناچیز است.

 

بنابراین کاملا معقول و به صرفه است که با هزینه کم از بروز مخاطرات ، خسارات و هزینه‌های سنگین ، پیشگیری کنید.

 

بهداشت حقوقی در کسب‌و‌کار ، دقیقاً به همین معنی است بنابراین:

مشاوره حقوقی را انجامش بدهید تا در کسب‌و‌کار شکست نخورید

مشاوره حقوقی را انجامش بدهید تا در کسب‌و‌کار زیان و خسارت نبینید.

 

وکالت در همه جهان یک سرویس و خدمت گران‌قیمت است. مشاوره حقوقی اما خدمت و سرویسی است که اولا بسیار موثر و پیش‌گیرانه است و ثانیاً از جنبه مالی و هزینه نیز بسیار ارزان و مناسب است.

 

همانگونه که بیان شد یک مشاوره حقوقی ۱۰ دقیقه‌ای در سامانه حقوقی آنی‌مشاور در سال ۱۴۰۲ فقط ۲۲۰ هزار تومان هزینه دارد.

در هر کجای ایران که باشید کافی است که یک گوشی تلفن همراه هوشمند داشته باشید و به اینترنت نیز دسترسی داشته باشید.

بدون آنکه نیازی به نصب اپلیکیشن یا هر فعالیت اضافه دیگری باشد می‌توانید با کلیک بر روی www.animoshaver.ir به سامانه حقوقی آنی مشاور دسترسی پیدا کنید و با توجه به سادگی کار و نیز سرعت بارگذاری مناسبی که سامانه آنی مشاور دارد می‌توانید درخواست آنلاین مشاوره حقوقی فوری یا درخواست رزرو نوبت مشاوره یا درخواست آنلاین دریافت خدمات حقوقی مورد نیاز خود را ثبت بفرمایید.

 

نکته :

در بخش پرسش و پاسخ سامانه «آنی‌مشاور» نیز صدها پرسش و پاسخ حقوقی کاربردی  که مورد سوال شما عزیزان بوده و کارشناسان ما به آن پاسخ داده‌اند را آورده‌ایم و‌ چه بسا پاسخی برای پرسش خود در میان آنها پیدا کنید. امکان جستجو در بین پرسش و پاسخ‌ها را نیز داریدبرای مراجعه به بخش پرسش و پاسخ روی پیوند زیر بزنید:

https://animoshaver.ir/question

 

اگر فورا به دریافت مشاوره حقوقی نیاز دارید می‌توانید بر روی سامانه حقوقی آنی مشاور ، گزینه مشاوره فوری را انتخاب کنید و مدت زمان مشاوره را بر حسب نیاز و تشخیص خود از ۱۰ دقیقه تا ۳۰ دقیقه در نظر بگیرید.

 

پس از ثبت درخواست مشاوره حقوقی فوری ، سامانه آنی مشاور به سرعت ، دسترسی شما به مشاور متخصص در زمینه مورد درخواست شما را فراهم می‌کند و مشاوره را دریافت می‌کنید.

 

کسب‌و‌کارتان را با دریافت به موقع مشاوره‌های حقوقی در برابر مخاطرات و ریسک‌های قانونی و قضایی و مالی، محافظت کنید.

 

توصیه می کنیم نوشتار بهینه سازی سامانه آنی مشاور را هم مطالعه بفرمایید.

 

شما عزیزان می‌توانید برای انجام وکالت ، دریافت مشاوره حقوقی ، رزرو نوبت مشاوره، سفارش تنظیم لایحه ، سفارش تنظیم دادخواست ، سفارش تنظیم شکایت ، سفارش تهیه دفاعیات حقوقی و دریافت دیگر خدمات حقوقی از مشاوران حقوقی، کارشناسان و وکلای دادگستری متخصص در «آنی مشاور» از ساعت ۱۰ تا ۱۷ روزهای غیر‌تعطیل شنبه تا چهارشنبه با شماره‌ : 02188326049 و یا 09195663606 تماس حاصل فرمایید.

همچنین امکان دریافت مشاوره آنلاین حقوقی، رزرو نوبت مشاوره ، ملاحظه صدها پرسش و پاسخ کاربردی (که چه بسا پاسخ سوال شما نیز در بین آنها باشد) دریافت مشاوره فوری و دریافت برخی خدمات حقوقی آنلاین بر روی سامانه آنی‌مشاور از طریق لینک زیر برای شما فراهم می‌باشد.

 

http://app.animoshaver.ir

دانستنی های مرتبط

نظرات (0)

فرم نظر

طراحی و توسعه : ره وب