آنی مشاور

مشاوره با مشاوران با تجربه و خبره

مشاوره با برترین و خبره‌ترین مشاوران در سریع‌ترین زمان ممکن را به صورت حضوری، تلفنی و نوشتاری در آنی‌ مشاور تجربه خواهید کرد.

بهینه‌سازی سامانه حقوقی آنی‌مشاور

۲۲:۴۰ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۲

  • 0
  • 2
  • 449

۰۴

مرداد

کاربران گرانقدر آنی‌مشاور پس از ورود به سامانه علاوه بر دسترسی به پرسش‌ و پاسخ‌ها از طریق ۱۸ دسته‌بندی موجود امکان جستجو در بین سوالات برای یافتن پرسش‌ و پاسخ مرتبط با کلیدواژه موردنظر خود را نیز دارند

بهینه‌سازی سامانه حقوقی آنی‌مشاور

سامانه حقوقی آنی مشاور ، نخستین سامانه‌ای است که به فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌و‌کار در ایران ، امکان می‌دهد به صورت آنلاین و تمام وقت به خدمات حقوقی و مشاوره حقوقی و وکالت دسترسی داشته باشند.

 

سامانه آنی‌مشاور به منظور ارائه سریع و ساده خدمات حقوقی و مشاوره حقوقی کوشیده است که با بهره‌گیری از فناوری‌ ، دریافت خدمات حقوقی و مشاوره حقوقی را برای فعالان اقتصادی ایران ساده و سریع نماید.

 

سامانه حقوقی آنی مشاور بر اساس همین دیدگاه (دسترسی ساده و سریع فعالان اقتصادی به خدمات حقوقی و مشاوره حقوقی) از زمان آغاز بکار خود در سال ۱۳۹۶ تاکنون همواره توسعه یافته است.

 

از آنجایی که سامانه حقوقی آنی مشاور یک سامانه‌ آنلاین ارایه خدمات حقوقی و مشاوره حقوقی است صاحبان کسب‌و‌کار و فعالان اقتصادی می‌توانند به تمامی خدمات حقوقی سامانه آنی مشاور در هر جایی که اینترنت برقرار باشد دسترسی پیدا کنند.

سامانه حقوقی آنی مشاور علاوه بر تسریع و سهولت بخشیدن به روند حل مشکلات حقوقی صاحبان کسب و کار ، همچنین هزینه‌ دریافت خدمات حقوقی و مشاوره حقوقی و انتخاب وکیل برای فعالان اقتصادی را نیز به صورت قابل قبولی ، کاهش می‌دهد.

 

سامانه حقوقی آنی مشاور همواره در تلاش برای بهبود عملکرد و کارایی خود در جهت ارایه بهینه خدمات حقوقی و مشاوره حقوقی بوده است.

 

ارتقا و بهینه‌سازی سامانه حقوقی آنی مشاور از سال ۱۳۹۷ تاکنون، بطور مستمر در حال انجام است.

 

از این پس ، اخبار بهینه‌سازی و ارتقای سامانه حقوقی آنی مشاور را به آگاهی کاربران گرانقدر سامانه آنی مشاور خواهیم رساند.

 

کاربران گرانقدر سامانه آنی مشاور همچنین می‌توانند اخبار ارتقا و بهینه‌سازی سامانه حقوقی آنی مشاور را در کانال تلگرامی آنی‌مشاور به نشانی (t.me/animoshaver) دنبال کنند.

ما در کانال تلگرامی آنی مشاور صدها آموزه و مشورت حقوقی کاربردی را نیز در دسترس شما عزیزان گذاشته‌ایم.

موارد ارتقا و بهینه سازی سامانه آنی مشاور

دو مورد ارتقا و بهینه‌سازی که در اواخر تیر ماه و ابتدای مرداد ماه سال ۱۴۰۲ در سامانه آنی مشاور انجام شده است به شرح زیر می‌باشد:

 

۱- دسترسی به بخش پرسش و پاسخ حقوقی

 دسترسی به بخش «پرسش و پاسخ» و ثبت پرسش حقوقی با ورود کاربران گرانقدر به سامانه حقوقی آنی‌مشاور و دریافت کد صحت‌سنجی شماره تلفن همراه کاربر ، امکان‌پذیر شده‌است.

 

آنی‌مشاور تا ابتدای مردادماه سال ۱۴۰۲ بیش از ۸۰۰ پرسش و پاسخ حقوقی کاربردی را در ۱۸ دسته‌بندی مرتبط با کسب‌و‌کار منتشر کرده است.

 

کاربران گرانقدر آنی‌مشاور پس از ورود به سامانه ، علاوه بر دسترسی به پرسش‌ و پاسخ‌ها از طریق ۱۸ دسته‌بندی موجود ، امکان جستجو در بین سوالات برای یافتن پرسش‌ و پاسخ مرتبط با کلیدواژه موردنظر خود را نیز دارند.

 

۲- اضافه‌کردن تخصص مشاور به بخش «مشاوره فوری»

یکی از اهداف مهم سامانه حقوقی «آنی مشاور» این است که دریافت خدمات حقوقی کسب‌و‌کار و مشاوره حقوقی کسب‌و‌کار را برای فعالان اقتصادی ایران ، سریع و ساده کند.

 

دکمه « مشاوره فوری » بر روی سامانه حقوقی آنی مشاور به کاربران گرانقدر آنی مشاور ، این امکان را می‌دهد که درخواست مشاوره حقوقی فوری خود را ثبت و ظرف کمتر از یک ساعت (در بازه زمانی ۷ صبح تا ۱۰ شب) مشاوره‌ بگیرند.

 

از ابتدای مردادماه ۱۴۰۲ در بخش مشاوره فوری، امکان انتخاب تخصص مشاور را نیز فراهم کرده‌ایم تا کاربران گرانقدر بتوانند مشخص کنند در چه زمینه‌ای به مشاوره حقوقی فوری نیاز دارند.

 

بدین ترتیب کاربران گرانقدر آنی مشاور ، پس از ثبت درخواست مشاوره فوری ، از مشاور متخصص در همان زمینه‌ای ، که درخواست کرده بودند مشورت می‌گیرند.

 

شما عزیزان می‌توانید برای انجام وکالت یا دریافت مشاوره حقوقی و یا سفارش تنظیم لایحه و دادخواست و دفاعیات حقوقی و دریافت دیگر خدمات حقوقی از مشاوران، کارشناسان و وکلای متخصص در «آنی مشاور» از ساعت ۱۰ تا ۱۷ روزهای غیر‌تعطیل شنبه تا چهارشنبه با شماره‌ : 02188326049 و یا 09195663606 تماس حاصل فرماییدهمچنین امکان دریافت مشاوره آنلاین حقوقی و دریافت برخی خدمات حقوقی از طریق لینک زیر برای شما فراهم می‌باشد.

 

http://app.animoshaver.ir

دانستنی های مرتبط

نظرات (0)

فرم نظر

طراحی و توسعه : ره وب