آنی مشاور

مشاوره با مشاوران با تجربه و خبره

مشاوره با برترین و خبره‌ترین مشاوران در سریع‌ترین زمان ممکن را به صورت حضوری، تلفنی و نوشتاری در آنی‌ مشاور تجربه خواهید کرد.

مربع موفقیت برای صاحبان کسب و کارها

۰۷:۰۲ - ۰۹ آذر ۱۴۰۰

  • 0
  • 0
  • 3197

۰۹

آذر

چهار گروه از توانمندسازهای اصلی برای کسب و کارها که به نظر «آنی مشاور» چهار ضلع مربع موفقیت کسب و کارها به شمار می روند عبارتند از: ۱- دانش و توانمندیهای مدیریتی ۲- دانش و توانمندی‎های حقوقی ۳- دانش و توانمندی‎های مالی ۴- دانش و توانمندی‎های فنی

مسلما برای رسیدن به اهداف بزرگ و موفقیت در یک کسب و کار ، تنها داشتن یک ویژگی یا یک امتیاز خاص، کافی نیست. برای رسیدن به یک هدف بزرگ، اصولا وجود چهار توانمندی‌ اصلی در کنار یکدیگر و طی فرایندی مشارکتی و هم افزا لازم می باشد.

به قول معروف، یک دست صدا ندارد در نتیجه برای کسب موفقیت و به دست آوردن سود قابل قبول و رسیدن به نتیجه ای رضایتبخش، مجموعه‌ای از افراد متخصص و کاردان که دارای دانش و تجربه در چهار زمینه مزبور باشند لازمه توسعه و پیشرفت کسب و کار به شمار می رود.

مربع موفقیت چیست؟

چهار گروه از توانمندسازهای اصلی برای کسب و کارها که به نظر «آنی مشاور» چهارضلع مربع موفقیت کسب و کارها به شمار می روند عبارتند از:

۱- دانش و توانمندی های مدیریتی

۲- دانش و توانمندی های حقوقی

۳- دانش و توانمندی های مالی

۴- دانش و توانمندی های فنی

به عبارتی این چهار توانمندی و دانش است که چهار ضلع مربع موفقیت مدیران شرکت ها و صاحبان کسب و کار ها را تشکیل می دهند.

دانش و توانمندی مدیریتی

برخورداری از دانش مدیریتی و آگاهی از اصول مدیریت کارآمد برای اداره امور مربوط به کسب و کار اهمیت فراوانی دارد.

مدیریت یعنی استفاده موثر از منابع و امکانات و ابزارها و به کارگیری نیروی انسانی جهت رسیدن به هدفی خاص. در واقع مدیریت هماهنگ نمودن منابع مالی و انسانی و محیطی با یکدیگر است.

صاحبان کسب و کارها باید به متخصصان مدیریت و دانش مدیریت در جهت دریافت مشاوره و درک درست از مفاهیم و اصول مدیریتی دسترسی داشته باشند تا بتوانند با همفکری آنان در تعیین اولویت ها، شناسایی روش های دستیابی به اهداف، افزایش بهره وری و کارایی، جلب رضایت مشتریان و افزایش فروش، افزایش سود، افزایش سرمایه اجتماعی، ایجاد و توسعه برند و.... توفیق حاصل نمایند.

دانش و توانمندی مالی

مدیران و صاحبان کسب و کارها برای رسیدن به موفقیت مالی در امور مربوط به کار نیاز به برنامه ریزی و سازماندهی در جهت تامین منابع مالی و استفاده بهینه از منابع دارند.

لذا با توجه به تخصصی بودن این امور، در این راه باید از مشاوران مالی، حسابداران، اقتصاددانان و مشاوران مالیاتی و بانکی و.... بهره بگیرند.

مهمترین وظایف صاحب کسب و کار در خصوص امور مالی، حفظ و کنترل نقدینگی، رسیدگی به امور مربوط به قرض ها و وام ها، کنترل قراردادهای بانکی، انتشار اوراق قرضه و سهام می باشد.

همچنین توجه به اصول اقتصادی و کسب اطلاعات مربوط به حسابداری، استفاده بهینه از اموال و سرمایه مالی، کنترل هزینه ها، افزایش بهره وری، سرمایه گذاری و راه های کسب سود و راه های کاهش هزینه و روش های استفاده بهینه از منابع از جمله اقدامات مهمی است که مدیران و صاحبان کسب و کارها برای رسیدن به موفقیت در کار باید بدان توجه نمایند و اطلاعات و آگاهی های لازم را از طریق مشاوره با افراد متخصص و کاردان در زمینه های مالی  کسب نمایند.

 

 

 

نکته و ادامه نوشتار:

در بخش پرسش و پاسخ سامانه «آنی‌مشاور» صدها پرسش و پاسخ حقوقی کاربردی مرتبط با این نوشتاردرباره سوال شما عزیزان بوده و کارشناسان ما به آن پاسخ داده‌اند را آورده‌ایم و‌ چه بسا پاسخی برای پرسش خود در میان آنها پیدا کنید. امکان جستجو در بین پرسش و پاسخ‌ها را نیز داریدبرای مراجعه به بخش پرسش و پاسخ روی پیوند زیر بزنید:

https://animoshaver.ir/question

دانش و توانمندی فنی

امروزه پیشرفت علم و فناوری باعث ورود فناوری در تمامی حوزه های کسب و کار شده است بنابراین رعایت یک سری از اصول فنی در کار، لازمه رسیدن به هدف و موفقیت در کسب و کار محسوب می شود.

البته کاربرد فناوری در کار ارتباط مستقیمی با سرمایه و وضعیت مالی صاحب کسب و کار دارد و در نتیجه هر مقدار که فعالان اقتصادی در زمینه های فنی از دانش و توانمندی فنی بالاتری برخوردار باشند به همان نسبت از قدرت رقابت بالاتری هم برخوردار خواهند شد.

بنابراین دسترسی به متخصصان فنی و برخورداری از مشاوران فنی قدرتمند و مشاوره های فنی با کیفیت خواهد توانست فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار را در دستیابی به جایگاه و سهم بیشتر در بازار موفق گرداند.

دانش و توانمندی حقوقی

به‌طورکلی صاحبان کسب و کارها برای راه اندازی و توسعه کار و رسیدن به اهداف خود در قدم اول پیش از هر اقدامی نیاز به آگاهی و شناخت قواعد و اصول  موفقیت در کسب و کار دارند.

آگاهی از امور مربوط به مالیات ، بیمه، ثبت برند یا علامت تجاری، ثبت شرکت، ثبت اسناد ،نحوه تنظیم قراردادهای تجاری، بانکی ،صنفی، اسناد تجاری و ... همگی به لحاظ تخصصی بودن، نیاز به مشاوره تخصصی دارند.

 

بنابراین به دلیل تخصصی بودن مسائل حقوقی کار بهره مندی از مشاور حقوقی متخصص که از قوانین و اصول و حقوق کار آگاهی دارد مسلما برای صاحبان کسب و کارها مزیت های فراوانی به همراه خواهد داشت.

 به عنوان مثال مدیران شرکت ها در موقع مواجهه با اختلاف یا دعوایی مربوط به کار،می توانند با استفاده از یک مشاوره حقوقی دعاوی راهکارهای مواجهه با چنین مشکلاتی را شناسایی و به بهترین نحو و با صرفه ترین روش اختلافات حقوقی خود را حل و فصل نمایند و به حقوق قانونی خود برسند.

بنابراین تسلط به اصول فنی، مدیریتی ،حقوقی و مالی در هر کسب و کاری، لازمه رسیدن به اهداف کاری و موفقیت در کار می باشد.

وجود تک‎تک موارد فوق در تشکیل مربع موفقیت مدیران و صاحبان کسب و کار ها نقش اساسی دارند بنابراین در صورتی که در هر یک از حوزه های یادشده ، نقص یا مشکلی وجود داشته باشد مسلما در کار اختلالی ایجاد خواهد شد.

 

در نتیجه لازمه موفقیت در هر کسب و کاری برخورداری از دانش مدیریتی ،مالی، فنی و حقوقی است که مربع موفقیت را تشکیل می دهند.

توصیه ما به مدیران و صاحبان کسب و کارها و کلیه فعالان اقتصادی که قصد راه ‎اندازی یک کسب و کار نو را دارند این است که پیش از هر اقدامی آگاهی و دانش کافی در خصوص تمامی زمینه‌های مربوط به کار مورد نظر را از طریق مشاوره حقوقی آنلاین با مشاوران متخصص ما در آنی مشاور کسب نمایند و با برنامه ریزی و زمان‎بندی دقیق و با در نظر گرفتن قوانین و اصول فنی و عرفی کار، اقدامات لازم را به انجام رسانده و در نهایت به نتیجه مطلوب خود برسند.

برای دسترسی به مشاوران حقوقی و وکلای دادگستری متخصص سراسر کشور ، از سامانه آنی‎ مشاور استفاده کنید.

 

توصیه می کنیم نوشتار مشاوره راه اندازی  کسب و کارها را نیز مطالعه بفرمایید.

 

شما عزیزان می‌توانید برای انجام وکالت یا دریافت مشاوره حقوقی و یا سفارش تنظیم لایحه و دادخواست و دفاعیات حقوقی و دریافت دیگر خدمات حقوقی از مشاوران، کارشناسان و وکلای متخصص در «آنی مشاور» از ساعت ۱۰ تا ۱۷ روزهای غیر‌تعطیل شنبه تا چهارشنبه با شماره‌ : 02188326049 و یا 09195663606 تماس حاصل فرماییدهمچنین امکان دریافت مشاوره آنلاین حقوقی و دریافت برخی خدمات حقوقی از طریق لینک زیر برای شما فراهم می‌باشد.

 

http://app.animoshaver.ir

دانستنی های مرتبط

نظرات (0)

فرم نظر

طراحی و توسعه : ره وب