آنی مشاور

مشاوره با مشاوران با تجربه و خبره

مشاوره با برترین و خبره‌ترین مشاوران در سریع‌ترین زمان ممکن را به صورت حضوری، تلفنی و نوشتاری در آنی‌ مشاور تجربه خواهید کرد.

نکته مهم درباره مبایعه‌نامه سفیدامضا؟!

۱۴:۵۳ - ۱۸ آذر ۱۴۰۲

  • 0
  • 0
  • 248

۱۸

آذر

از امضای قولنامه و مبایعه‌نامه و اسناد سفیدامضا به این امید که طرف مقابل نمی‌تواند از آنها استفاده‌ای بکند پرهیز کنید

مبایعه نامه یک سند عادی است که به وسیله خریدار و فروشنده درباره خرید و فروش یک ملک یا هر کالای مورد معامله دیگری منعقد می‌شود و طرفین در مبایعه نامه در ارتباط با زمان و مکان تحویل مال و نحوه پرداخت وجه آن تعهداتی را قبول می‌کنند.

 

نکته مهمی که باید بدانید اینست که تنظیم مبایعه نامه نیاز به دانش حقوقی و تخصصی دارد پس در نوشتن و امضا کردن مبایعه نامه های خود عجله نکنید و پیش از خواندن تمام مفاد آن و روشن شدن موضوع، به امید توافقات بعدی ، هرگز پای قرارداد را امضا نکنید.

 

مبایعه نامه سفید امضا در حقوق ایران

از امضای قولنامه و مبایعه‌نامه و اسناد سفیدامضا به این امید که طرف مقابل نمی‌تواند از آنها استفاده‌ای بکند پرهیز کنید.

 

گاها افراد با امضای زیر یک برگه مثل یک مبایعه نامه عادی که فعلا محتویات آن پر نشده به طرف مقابل اعتماد می کنند و بنا به دلایلی مثل سرعت انجام کارها بدون در نظر گرفتن عواقب آن ضررهای غیر قابل جبرانی را برای خود رقم بزنند.

 

در رویه قضایی ایران ، بعضی از قضات و دادگاه‌ها این باور را دارند که صرف سفیدامضاء بودن مبایعه‌نامه عادی یا دیگر اسناد عادی، دلیل بر بی‌اعتباری اسناد سفیدامضا نیست و آثار حقوقی دارد.

 

این گروه از قضات و دادگاه ها معتقدند سفیدامضا بودن یک سند ، بخودی خود بیانگر باطل بودن آن سند و باطل بودن قرارداد مرتبط با آن سند نیست و دادن اوراق و اسناد سفید امضاء ظهور در تفویض اختیار پر کردن آن به ذی نفع سند دارد.

 

به عبارتی دیگر این گروه از قضات و دادگاه‌ها از دیدگاه حقوقی، چنین باور دارند که دادن اوراق و اسناد سفیدامضاء به طرف مقابل به معنی آن است که صادرکننده سند ، به دریافت‌کننده سند ، اختیار داده است که برای پر کردن مندرجات و جاهای خالی سند اقدام کند یا به عبارت دیگر معتقدند دارنده سند سفیدامضا برای تکمیل آن سند ، وکالت دارد.

اهمیت مشاوره حقوقی

اگر از قوانین و مقررات حقوقی شناخت کافی ندارید از دادن سند سفیدامضا ، پرهیز کنید.

 

پیش از امضای هر سند یا قراردادی برای آگاهی از قوانین و مقررات مربوط به موضوع سند مزبور و تبصره ها و استثنائات آن، لازم است با یک وکیل مجرب یا یک کارشناس حقوقی متخصص، مشاوره داشته باشد.

 

اگر قصد طرح دعوایی دارید لازم است بدانید امور حقوقی مانند تنظیم دادخواست، شکوائیه ، لایحه دفاعیه ، تامین دلیل ، چگونگی حفظ دلایل و مدارک جرم ، موعد های قانونی برای تقدیم لوایح ، تجدیدنظر خواهی، فرجام خواهی و ... نیاز به تجربه و دانش حقوقی افراد متخصص دارد.

 

مسلما شما به عنوان یک شهروند عادی بدون این تخصص و آگاهی نمی‌توانید دعوای خود را به نتیجه دلخواه برسانید و پرونده شما شکست خواهد خورد که این امر یکی از مخاطرات نداشتن مشاور و وکیل است.

 

پیشنهاد ما مشاوره با مشاوران و وکلای مجرب و کارکشته آنی مشاور است.

 

با استفاده از سامانه آنی مشاور از مزیت‌های مشاوره حقوقی در این سامانه‌ مانند ، قیمت مناسب ، کیفیت بالای مشاوره ، تنوع خدمات و تخصص‌های حقوقی ، دسترسی ساده و آسان به کارشناسان حقوقی و وکلای دادگستری و به مجموعه‌ای از خدمات حقوقی به صرفه ، بهره‌مند می شوید و از همه مهم‌تر اینکه خدمات حقوقی «آنی مشاور» در تمام مسیر حقوقی ، در دسترس شماست و هر زمان که نیاز داشتید شما را همراهی می‌کند.

نتیجه گیری

پیش از تنظیم و امضای هر سندی که بار مالی و حقوقی برایتان دارد با کارشناسان حقوقی متخصص در «سامانه حقوقی آنی مشاور» مشورت کنید.

 

نکته ای که حائز اهمیت است این است که صرف امضای سند و اعتماد به دارنده سند برای پر کردن مندرجات آن کافی نیست ، زیرا تنظیم و نگارش مفاد سند نیز به خبرگی و دانش حقوقی ویژه‌ای نیاز دارد.

 

فعالان اقتصادی و کارآفرینان ایرانی از طریق سامانه آنی مشاور می‌توانند با صرف هزینه‌‌ای مناسب به با کیفیت ترین مشاوره و خدمات حقوقی تخصصی را از سامانه «آنی مشاور» دسترسی ساده و آسان داشته باشند.

 

شما عزیزان می‌توانید برای انجام وکالت یا دریافت مشاوره حقوقی و یا سفارش تنظیم لایحه و یا سفارش تنظیم دادخواست و دفاعیات حقوقی و دریافت دیگر خدمات حقوقی از مشاوران، کارشناسان و وکلای متخصص در سامانه حقوقی «آنی مشاور» از ساعت ۱۰ تا ۱۷ روزهای غیر‌تعطیل شنبه تا چهارشنبه با شماره‌ : 02188326049 و یا 09195663606 تماس حاصل فرمایید.

 

همچنین امکان دریافت مشاوره آنلاین حقوقی و دریافت برخی خدمات حقوقی از طریق لینک زیر برای شما فراهم می‌باشد.

 

http://animoshaver.ir

دانستنی های مرتبط

نظرات (0)

فرم نظر

طراحی و توسعه : ره وب