آنی مشاور

مشاوره با مشاوران با تجربه و خبره

مشاوره با برترین و خبره‌ترین مشاوران در سریع‌ترین زمان ممکن را به صورت حضوری، تلفنی و نوشتاری در آنی‌ مشاور تجربه خواهید کرد.

مشاوره حقوقی قرارداد مشارکت مدنی بانک‌ها

۰۸:۳۹ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۰

  • 0
  • 0
  • 2589

۱۷

خرداد

نقش مشاور بانکی در عقد مشارکت مدنی حائز اهمیت است به طوری که ،قبل انعقاد قرارداد و ایجاد شرکت مدنی طرفین باید کلیه مسائل مربوط به موضوع شرکت را بررسی نمایند

عقد مشارکت مدنی با بانک ها یکی از انواع قراردادهای مشارکت مدنی است که یکی از رایج ترین قراردادهای منعقده میان فعالان اقتصادی و صنفی با بانک‌ها می باشد.

در این نوشتار مسائلی در خصوص چگونگی انعقاد قرارداد مشارکت مدنی  با بانکها و اهمیت مشاوره بانکی در عقد مشارکت مدنی بیان می گردد:

 

تعریف مشارکت مدنی

 مشارکت مدنی عبارت است از درآمیختن سهم الشرکه نقدی و یا غیر نقدی متعلق به اشخاص حقیقی یا حقوقی متعدد به نحو مشاع به منظور انتفاع ،طبق قرارداد.

مشارکت مدنی بانک ها

بانک ها به منظور ایجاد تسهیلات لازم برای فعالیت های تولیدی، بازرگانی، خدماتی ،صادراتی و مسکن در موضوع مشخصی با اشخاص متقاضی قرارداد مشارکت مدنی بانک منعقد می نمایند که در اثر آن شرکت مدنی ایجاد می شود.

در واقع یکی از راه‌های کمک و حمایت از کسب و کارهای جدید و توسعه آنها عقد مشارکت مدنی می باشد.

 

نقش مشاور بانکی در عقد مشارکت مدنی

نقش مشاور بانکی در عقد مشارکت مدنی حائز اهمیت است به طوری که ،قبل انعقاد قرارداد و ایجاد شرکت مدنی طرفین باید کلیه مسائل مربوط به موضوع شرکت را بررسی نمایند و اطمینان حاصل کنند که اصل مال الشرکه و سود مورد انتظار ناشی از مشارکت، در طول مدت قرارداد قابل برگشت و مشارکت ، قابل تسویه باشد.

جهت دستیابی به این اطمینان خاطر و جلوگیری از ورود ضرر و زیان های مالی و بروز اختلافات ناشی از قرارداد ، توصیه می شود طرفین قرارداد با کمک یک وکیل بانکی  که در امور مربوط به بانک ها و » قراردادهای بانکی « تخصص دارد و از قوانین و مقررات مربوط به آنها آگاه است به این اطمینان خاطر دست یابند.

 

موضوع قرارداد ،شرایط قرارداد، میزان سرمایه مورد نیاز ،نحوه تسویه اصل مال الشرکه ،نحوه پرداخت سود مشارکت وحداقل آن، تعیین وثیقه، مدت شرکت و نحوه اداره امور شرکت مدنی از جمله موضوعاتی هستند که طرفین قرارداد در موقع تنظیم آن باید توسط یک مشاور بانکی در خصوص آنها آگاهی کسب کنند.

به سرمایه گذاران فعالان اقتصادی و صنفی و اشخاصی که قصد راه‌اندازی کسب و کار جدیدی را دارند توصیه می شود با بهره‌گیری از راهنمایی های یک مشاور بانکی بهترین و امن ترین راه برای کسب سود را با انعقاد قرارداد مشارکت مدنی با بانک ها برای خود تامین نمایند.

 

 آثار ایجاد شرکت مدنی

می‎توان به پیشرفت اقتصاد کشور،کمک به امر تولید و خدمات، بالا رفتن سطح رفاه و آسایش اجتماعی ، پیشرفت کسب و کارها و فعالیت های اقتصادی اشاره کرد.

آنی مشاور به عنوان اولین سامانه مشاوره کسب و کار با حور مشاوران متخصص و مجرب در حوزه‎های حقوقی در اغلب زمینه‎های کسب و کار همچنین مشاوره حقوقی قرارداد مشارکت مدنی با بانک‎ها ، آماده ارائه خدمات حقوقی به صورت مشاوره آنلاین و مشاوره حضوری و مشاوره تلفنی و مشاوره نوشتاری می باشد.

 

شما عزیزان می‌توانید برای انجام وکالت ، دریافت مشاوره حقوقی ، رزرو نوبت مشاوره ، سفارش تنظیم لایحه ، سفارش تنظیم دادخواست ، سفارش تنظیم شکایت ، سفارش تهیه دفاعیات حقوقی و دریافت دیگر خدمات حقوقی از مشاوران حقوقی، کارشناسان و وکلای دادگستری متخصص در «آنی مشاور» از ساعت ۱۰ تا ۱۷ روزهای غیر‌تعطیل شنبه تا چهارشنبه با شماره‌ : 02188326049 و یا 09195663606 تماس حاصل فرمایید.

 

همچنین امکان دریافت مشاوره آنلاین حقوقی، رزرو نوبت مشاوره ، ملاحظه صدها پرسش و پاسخ کاربردی (که چه بسا پاسخ سوال شما نیز در بین آنها باشد) دریافت مشاوره فوری و دریافت برخی خدمات حقوقی آنلاین بر روی سامانه آنی‌مشاور از طریق لینک زیر برای شما  فراهم می‌باشد.

 

http://animoshaver.ir

 

دانستنی های مرتبط

نظرات (0)

فرم نظر

طراحی و توسعه : ره وب