آنی مشاور

مشاوره با مشاوران با تجربه و خبره

مشاوره با برترین و خبره‌ترین مشاوران در سریع‌ترین زمان ممکن را به صورت حضوری، تلفنی و نوشتاری در آنی‌ مشاور تجربه خواهید کرد.

جایگاه کمیسیون های رسیدگی به شکایات صنفی در داوری

۱۳:۳۲ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۰

  • 0
  • 0
  • 2668

۱۲

خرداد

کمیسیون های رسیدگی به شکایات اتحادیه های صنفی، نمی توانند بین شاکی و فرد صنفی در نقش داور مرضی الطرفین، اقدام به رسیدگی و صدور رای داوری نمایند.

 کمیسیون های رسیدگی به شکایات اتحادیه های صنفی، ماموریت و صلاحیت داوری بین خریداران و مصرف کنندگان و واحد‌های صنفی را ندارند فلذا نمی توانند بین شاکی و فرد صنفی در نقش داور مرضی الطرفین، اقدام به رسیدگی و صدور رای در شکیت صنفی در داوری نمایند.

کمیسیون های رسیدگی به شکایات اتحادیه های صنفی که در اجرای بند ط ماده ۳۰ قانون نظام صنفی و آیین نامه اجرایی تشکیل کمیسیون های اتحادیه صنفی (موضوع تبصره ۲ بند ط ماده ۳۰ قانون نظام صنفی) تشکیل شده اند، صلاحیتشان محدود به صدور رای مبنی بر احراز عدم تخلف واحد صنفی یا انصراف شاکی یا احراز تخلف واحد صنفی است و نمی توانند خارج از این سه مورد، رای صادر کنند.

صلاحیت و مأموریت کمیسیون های رسیدگی به شکایات اتحادیه های صنفی را می توان یک نوع صلاحیت و مأموریت صرفا قانونی دانست فلذا نمی توان برای آنها صلاحیت داوری و قراردادی در نظر گرفت. 

شما عزیزان می‌توانید برای انجام وکالت ، دریافت مشاوره حقوقی ، رزرو نوبت مشاوره ، سفارش تنظیم لایحه ، سفارش تنظیم دادخواست ، سفارش تنظیم شکایت ، سفارش تهیه دفاعیات حقوقی و دریافت دیگر خدمات حقوقی از مشاوران حقوقی، کارشناسان و وکلای دادگستری متخصص در «آنی مشاور» از ساعت ۱۰ تا ۱۷ روزهای غیر‌تعطیل شنبه تا چهارشنبه با شماره‌ : 02188326049 و یا 09195663606 تماس حاصل فرمایید.

 

همچنین امکان دریافت مشاوره آنلاین حقوقی، رزرو نوبت مشاوره ، ملاحظه صدها پرسش و پاسخ کاربردی (که چه بسا پاسخ سوال شما نیز در بین آنها باشد) دریافت مشاوره فوری و دریافت برخی خدمات حقوقی آنلاین بر روی سامانه آنی‌مشاور از طریق لینک زیر برای شما  فراهم می‌باشد.

 

http://app.animoshaver.ir

 

 

دانستنی های مرتبط

نظرات (0)

فرم نظر

طراحی و توسعه : ره وب