آنی مشاور

مشاوره با مشاوران با تجربه و خبره

مشاوره با برترین و خبره‌ترین مشاوران در سریع‌ترین زمان ممکن را به صورت حضوری، تلفنی و نوشتاری در آنی‌ مشاور تجربه خواهید کرد.

انواع خدمات حقوقی در دعاوی ملکی

۲۱:۴۴ - ۲۵ آبان ۱۴۰۰

  • 0
  • 0
  • 1543

۲۵

آبان

بی توجهی به اصول و مبانی حقوقی در تنظیم قراردادها مساوی است با خسارت و زیان ، اختلاف و دعوادانستن و رعایت باید ها و نبایدهای معاملات، تضمین کننده حقوق شماست و مسلما آگاهی و شناخت قوانین مربوطه از بروز اختلافات و دعاوی در آینده جلوگیری خواهد کرد

انواع خدمات حقوقی در دعاوی ملکی و ساختمانی در این نوشتار معرفی شده است. همچنین در نظر داریم از این پس، سلسله مطالبی را به معرفی انواع خدمات حقوقی و انواع مشاوره های حقوقی سامانه آنی مشاور اختصاص دهیم و بازدید کنندگان محترم سایت آنی مشاور را با انواع خدمات حقوقی و چگونگی دریافت خدمات و مشاوره های حقوقی از سامانه آنی مشاور آشنا کنیم.

 

در نحوه تنظیم و انعقاد قراردادها، مشاوره حقوقی اهمیت زیادی دارد. اغلب در دعاوی ناشی از قراردادها آگاهی نداشتن از قوانین، قواعد، اصول و روش های کاربردی در تنظیم قرارداد باعث تضییع حقوق اشخاص می شود.

 

بی توجهی به اصول و مبانی حقوقی در تنظیم قراردادها مساوی است با خسارت و زیان ، اختلاف و دعوا.

دانستن و رعایت باید ها و نبایدهای معاملات، تضمین کننده حقوق شماست و مسلما آگاهی و شناخت قوانین مربوطه از بروز اختلافات و دعاوی در آینده جلوگیری خواهد کردکارگیری یک روش مطمئن و باصرفه در انجام معاملات و انعقاد قراردادها که توسط گروهی کاردان و معتبر ، معرفی و پیاده‌سازی شده باشد اهمیت فراوانی دارد.

 

پیشنهاد ما بهره گیری از مشاوره ای تخصصی و مطمئن استتوصیه می‌کنیم با مطالعه این نوشتار از خدمات حقوقی و مزیت های بهره‌مندی از سامانه آنی مشاور نسبت به سایر روش های مشاوره آگاه شوید و دوستان و آشنایان خود را هم از مزایای این سامانه حقوقی آگاه کنید.

 

 

نکته و ادامه نوشتار:

در بخش پرسش و پاسخ سامانه «آنی‌مشاور» صدها پرسش و پاسخ حقوقی کاربردی درباره قراردادها که مورد سوال شما عزیزان بوده و کارشناسان ما به آن پاسخ داده‌اند را آورده‌ایم و‌ چه بسا پاسخی برای پرسش خود در میان آنها پیدا کنید. امکان جستجو در بین پرسش و پاسخ‌ها را نیز داریدبرای مراجعه به بخش پرسش و پاسخ روی پیوند زیر بزنید:

 

https://animoshaver.ir/question

بخشی از خدمات حقوقی آنی مشاور در ارتباط با مسایل و دعاوی ثبتی، ملکی و ساختمانی 

۱- مشاوره حقوقی تخصصی

ارائه️ مشاوره حقوقی تخصصی درباره انواع معاملات و قراردادهای ملکی و ساختمانی، آگاهی کامل از موضوع قرارداد ، تعهدات قراردادی ، مدت قرارداد ، شرایط فسخ ،تضمین و ضمانت اجرای عدم انجام تعهدات قراردادی و...

 

۲-️ داوری در اختلافات و دعاوی ملکی و ساختمانی

(مشاوره درباره داوری، قبول داوری، وکالت در دعاوی مرتبط با داوری، تهیه لایحه دفاعیه در دعاوی داوری) آشنایی با مزیت های مرجع داوری به عنوان یک روش قانونی برای حل و فصل اختلافات و دعاوی.

 

۳-️ مشاوره حقوق مالیاتی

ویژه مسایل و معاملات املاک اعم از مالیات نقل و انتقال املاک، مالیات سرقفلی، مالیات خانه های خالی، مالیات ارث، مالیات اجاره املاک، مالیات شرکت‌های ساختمانی، انبوه سازی و بساز بفروش (با توجه به مقررات جدید مالیاتی)

 

۴-️تنظیم انواع قراردادها

تنظیم انواع نمونه قراردادهای ساختمانی، مشارکت، ملکی، رهن، معاوضه، تهاتر، سرمایه‌گذاری، فروش و خرید و....

 

۵-️ مشاوره تخصصی چک و سفته

در خصوص پرداخت و دریافت وجه معامله. با توجه به اینکه تمام یا بخش عمده‌ای از تراکنشهای مالی مرتبط با دریافت و پرداخت در معاملات ملکی از طریق چک انجام می گردد آگاهی نسبت به مقررات این حوزه در امور و دعاوی ملکی دارای اهمیت می باشد. (با توجه به مقررات جدید قانون صدور چک)

 

۶- تنظیم دادخواست

تنظیم دادخواست، شکایت، اظهارنامه و دفاعیات حقوقی و مالیاتی در انواع دعاوی و مسایل ملکی و ثبتی و ساختمانی (اعم از شورای حل اختلاف، کمیسیون های شهرداری، دادگاه ها و دادسراها، هیات های حل اختلاف مالیاتی، هیات نظارت ثبت، دیوان عدالت اداری و.....) کسب آگاهی از جرایم مربوط به قراردادها و مجازات آنها.

 

۷-️ وکالت‌

وکالتدر انواع دعاوی حقوقی، ثبتی، ملکی، ساختمانی، مالیاتی، بانکی.

 

و تمام آنچه که از مسایل حقوقی و قانونی در معاملات خود لازم است بدانید...

 

توصیه می کنیم نوشتار بهینه سازی سامانه آنی مشاور را هم مطالعه بفرمایید.

 

شما عزیزان می‌توانید برای انجام وکالت ، دریافت مشاوره حقوقی ، رزرو نوبت مشاوره، سفارش تنظیم لایحه ، سفارش تنظیم دادخواست ، سفارش تنظیم شکایت ، سفارش تهیه دفاعیات حقوقی و دریافت دیگر خدمات حقوقی از مشاوران حقوقی، کارشناسان و وکلای دادگستری متخصص در «آنی مشاور» از ساعت ۱۰ تا ۱۷ روزهای غیر‌تعطیل شنبه تا چهارشنبه با شماره‌ : 02188326049 و یا 09195663606 تماس حاصل فرمایید.

همچنین امکان دریافت مشاوره آنلاین حقوقی، رزرو نوبت مشاوره ، ملاحظه صدها پرسش و پاسخ کاربردی (که چه بسا پاسخ سوال شما نیز در بین آنها باشد) دریافت مشاوره فوری و دریافت برخی خدمات حقوقی آنلاین بر روی سامانه آنی‌مشاور از طریق لینک زیر برای شما فراهم می‌باشد.

http://app.animoshaver.ir

دانستنی های مرتبط

نظرات (0)

فرم نظر

طراحی و توسعه : ره وب