آنی مشاور

مشاوره با مشاوران با تجربه و خبره

مشاوره با برترین و خبره‌ترین مشاوران در سریع‌ترین زمان ممکن را به صورت حضوری، تلفنی و نوشتاری در آنی‌ مشاور تجربه خواهید کرد.

آنی مشاور چیست؟

۰۶:۴۱ - ۰۵ آذر ۱۴۰۰

  • 0
  • 0
  • 2677

۰۵

آذر

آنی مشاور نخستین و جامع ترین سامانه درخواست و ارائه مشاوره ‎های حقوقی آنلاین کسب و کار در ایران است

آنی مشاور به چه نیازی پاسخ می دهد؟

یکی از نیازهای واقعی و همیشگی ما دریافت مشاوره های مرتبط با کسب و کارمان از متخصصان و اهل فن است.

چرا به این نیاز باید توجه کنیم؟

برای پیدا کردن متخصصان حقوق و همچنین برای دسترسی به آنان و دریافت مشاوره از آنان سختی ها و موانع گوناگونی پیش روی ماست. 

نقاط  درد کاربران برای رفع نیاز به مشاوره کسب و کار، چه نقاطی هستند؟

ترافیک، فاصله زیاد بین دفاتر مشاوران و محل کار ما، چگونگی احراز اطمینان از تخصص و سوابق مشاوران، عدم آگاهی از جایگاه و رتبه مشاوران در بین همکارانشان، هزینه‎های سنگین و غیرشفاف مشاوره، محدود بودن روش‎های انجام مشاوره به مشاوره حضوری، سختی دریافت نوبت از مشاوران، شفاهی بودن مشاوره‎ها و عدم وجود بایگانی و آرشیو مشاوره‎های کتبی یا تلفنی یا حضوری قبلی،  سختی دسترسی دوباره به مشاوران و....از جمله مشکلاتی است که صاحبان کسب‎وکار و همچنین مشاوران با آنها روبرو هستند.

 

"آنی مشاور" ارتباط حرفه ای و نظام مند صاحبان کسب و کار را با مشاوران متخصص در حوزه کسب و کار برقرار می کند.

 

آنی مشاور برای چه کسانی مفید است؟

1.برای صاحبان کسب و کار و مدیران شرکت‌ها

در "آنی ‎مشاور" صاحبان کسب و کار می توانند در همه نقاطی که دسترسی به اینترنت، ممکن باشد از جمله در محل کار یا زندگی، مشاوره های تخصصی حوزه کسب و کار در زمینه‎های گوناگون را با کمترین هزینه و با صرفه‎جویی در هزینه‎های آمد و رفت و بدون دغدغه از گرفتاری در ترافیک و در عین حال با ملاحظه سوابق مشاوران و دیدگاه کاربران نسبت به آنها در محیطی کاملاً ایمن و مطمئن از مشاوران مورد نظر، دریافت نمایند.

2.برای متخصصان و مشاوران

مشاوران حقوقی ، کارشناسان و وکلای دادگستری نیز می‎توانند با اطمینان به اینکه حق‎المشاوره و بهای خدمات خود را پیش از مشاوره دریافت کرده‎اند به ارایه مشاوره حقوقی و خدمات حقوقی بپردازند.

 

نکته :

در بخش پرسش و پاسخ سامانه «آنی‌مشاور» نیز صدها پرسش و پاسخ حقوقی کاربردی  که مورد سوال شما عزیزان بوده و کارشناسان ما به آن پاسخ داده‌اند را آورده‌ایم و‌ چه بسا پاسخی برای پرسش خود در میان آنها پیدا کنید. امکان جستجو در بین پرسش و پاسخ‌ها را نیز داریدبرای مراجعه به بخش پرسش و پاسخ روی پیوند زیر بزنید:

 

https://animoshaver.ir/question

 

از مزایای «آنی مشاور» برای مشاوران 

تا حدود زیادی نقش دفتر کار آنان را ایفا می کند و مشاوران می توانند نظام نوبت‎دهی به مشتریان خود و مدیریت بر زمان و دفتر کار خود را ساماندهی و بهینه نمایند. مشاوران و متخصصان محترم که علاقمند هستند خدمات خود را از این طریق به جامعه کسب و کار ایران ارائه نمایند می توانند در سامانه آنی مشاور ثبت نام نمایند.

 

توصیه می کنیم نوشتار چرا سامانه حقوقی آنی مشاور را هم مطالعه بفرمایید.

 

شما عزیزان می‌توانید برای انجام وکالت ، دریافت مشاوره حقوقی ، رزرو نوبت مشاوره، سفارش تنظیم لایحه ، سفارش تنظیم دادخواست ، سفارش تنظیم شکایت ، سفارش تهیه دفاعیات حقوقی و دریافت دیگر خدمات حقوقی از مشاوران حقوقی، کارشناسان و وکلای دادگستری متخصص در «آنی مشاور» از ساعت ۱۰ تا ۱۷ روزهای غیر‌تعطیل شنبه تا چهارشنبه با شماره‌ : 02188326049 و یا 09195663606 تماس حاصل فرمایید.

همچنین امکان دریافت مشاوره آنلاین حقوقی، رزرو نوبت مشاوره ، ملاحظه صدها پرسش و پاسخ کاربردی (که چه بسا پاسخ سوال شما نیز در بین آنها باشد) دریافت مشاوره فوری و دریافت برخی خدمات حقوقی آنلاین بر روی سامانه آنی‌مشاور از طریق لینک زیر برای شما فراهم می‌باشد.

 

http://app.animoshaver.ir

دانستنی های مرتبط

نظرات (0)

فرم نظر

طراحی و توسعه : ره وب