آنی مشاور

مشاوره با مشاوران با تجربه و خبره

مشاوره با برترین و خبره‌ترین مشاوران در سریع‌ترین زمان ممکن را به صورت حضوری، تلفنی و نوشتاری در آنی‌ مشاور تجربه خواهید کرد.

چرا سامانه حقوقی آنی مشاور ؟

۲۳:۳۳ - ۱۰ شهریور ۱۴۰۲

  • 0
  • 0
  • 412

۱۰

شهریور

آنی‌مشاور  یک سکو (پلتفرم) و سامانه حقوقی برای ارایه مشاوره آنلاین حقوقی و خدمات حقوقی آنلاین به فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌و‌کار در ایران است

سامانه آنلاین حقوقی

«آنی‌مشاور» که یک سکو (پلتفرم) و سامانه حقوقی برای ارایه مشاوره آنلاین حقوقی و خدمات حقوقی آنلاین به فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌و‌کار در ایران است از سال ۱۳۹۶ تاکنون برای صاحبان کسب و کار و مدیران شرکت‌ها ، امکان دریافت مشاوره‌های حقوقی و خدمات حقوقی مرتبط با کسب و کار را فراهم کرده است.

 

۱- مدیران و بسیاری از کارشناسان حقوقی و وکلای دادگستری فعال در سامانه «آنی مشاور» متکی به حدود سه دهه، سابقه فعالیت علمی و اجرایی حقوقی هستند.

دانش ، تجربه ، مطالعات کارشناسان آنی مشاور و تاکید آنی‌مشاور بر اصل تخصصی کردن مشاوره حقوقی و خدمات حقوقی و همچنین بهره‌گیری از نظرات و ارزیابی کاربران درباره کیفیت مشاوره‌ و خدمات ارایه شده ، در یک روند مستمر ، افزایش تعداد کاربران و مشتریان آنی‌مشاور را در پی داشته است.

 

۲- آنی مشاور به عنوان یک سامانه حقوقی آنلاین از سال ۱۳۹۷ تاکنون دارای نشان اینماد (نشان اعتماد الکترونیکی برای کسب و کارها) از وزارت صنعت ، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران است.

 

۳- آنی مشاور از سال ۱۳۹۷ به عنوان «نخستین سامانه مشاوره های کسب و کار در ایران» و به عنوان «رسانه بر خط» با کد شامد 1-2-742158-65-0-1 و به عنوان یک اثر «محتوای بر حامل» با کد شامد  2-0-62-742630-2-1 و برای ارایه خدمات حقوقی آنلاین و مشاوره حقوقی آنلاین با کد شامد به شماره 1-0-63-742630-2-1 به عنوان یک «نرم‌افزار مشاوره آنلاین به فعالان اقتصادی و صنفی» و به عنوان یک «سامانه محتوای همراه و هوشمند در زمینه تجارت ، صنعت ، بازرگانی ، علوم اداری و مدیریت» دارای پروانه و مجوز فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

 

۴- آنی مشاور به عنوان نخستین سامانه مشاوره و خدمات حقوقی کسب و کار در ایران از روز بنیان‌گذاری‌اش تاکنون کوشیده است تا با رعایت سطح قابل قبول در ایمنی در فناوری اطلاعات و با دریافت مجوزهای لازم و با ارایه خدمات حقوقی و مشاوره‌های حقوقی با کیفیت ، رضایت کاربران و مشاوران و مشتریان خود را فراهم آورد.

 

۵- برای استفاده از سامانه حقوقی آنی‌مشاور نیاز به نصب هیچ اپلیکیشن یا نرم افزاری ندارید. سادگی و سرعت سامانه آنی مشاور ، کم‌ترین صرف وقت و کمترین میزان مصرف اینترنت را برای شما به ارمغان می‌آورد. درخواست شما برای دریافت مشاوره حقوقی و خدمات حقوقی به سادگی دریافت و به سرعت ، بررسی شده و پاسخ داده می‌شود.

 

در هر کجای ایران که دسترسی به اینترنت داشته باشید می‌توانید از روی گوشی تلفن همراه یا رایانه خود با کلیک بر روی پیوند www.animoshaver.ir وارد سامانه آنی مشاور شوید و بر حسب اینکه به چه نوع خدمات حقوقی یا مشاوره حقوقی نیاز دارید یک راست بروید سراغ طرح آنچه که نیازتان است.

 

۶- اگر درخواست مشاوره فوری دارید می‌توانید گزینه مشاوره فوری را انتخاب و سپس تخصص مشاور و مدت مشاوره را مشخص کنید و پرداخت حق‌المشاوره را از طریق درگاه بانکی‌ ایمن و فعال بر روی سامانه را انجام دهید و ظرف کمتر از یک ساعت (در بازه زمانی ۷ صبح تا ۱۰ شب) مشاوره‌ بگیرید.

 

نکته و ادامه نوشتار:

در بخش پرسش و پاسخ سامانه «آنی‌مشاور» صدها پرسش و پاسخ حقوقی کاربردی  که مورد سوال شما عزیزان بوده و کارشناسان ما به آن پاسخ داده‌اند را آورده‌ایم و‌ چه بسا پاسخی برای پرسش خود در میان آنها پیدا کنید. امکان جستجو در بین پرسش و پاسخ‌ها را نیز داریدبرای مراجعه به بخش پرسش و پاسخ روی پیوند زیر بزنید:

https://animoshaver.ir/question

 

۷- اگر عجله‌ای برای دریافت مشاوره حقوقی ندارید می‌توانید گزینه رزرو نوبت مشاوره را انتخاب کنید و بعد از مشخص کردن تخصص مشاور و مدت درخواستی برای مشاوره (از ده دقیقه تا شصت دقیقه) روز و ساعت پیشنهادی خودتان برای دریافت مشاوره را از روی تقویمی که در دسترس شما گذاشتیم مشخص بفرمایید و پرداخت حق‌المشاوره را از طریق درگاه بانکی‌ ایمن و فعال بر روی سامانه را انجام دهید. آنی مشاور ظرف کمتر از دو ساعت (در بازه زمانی ۷ صبح تا ۸ شب) زمان دقیق ارایه مشاوره‌ را با شما هماهنگ و نهایی خواهد کرد.

 

۸- اگر مایل به دریافت خدمات حقوقی همانند درخواست معرفی وکیل ، تنظیم قرارداد ، تنظیم لایحه ، تنظیم دادخواست ، تنظیم دفاعیات حقوقی و دیگر خدمات حقوقی از مشاوران، کارشناسان و وکلای متخصص در «آنی مشاور» باشید می‌توانید بصورت آنلاین و سریع «فرم خدمات حقوقی» را بر روی سامانه آنی مشاور تکمیل و ارسال فرمایید.

آنی مشاور ظرف کمتر از سه ساعت (در بازه زمانی ۷ صبح تا ۸ شب) برای بررسی درخواست شما با شما تماس خواهد گرفت.

 

۹- اگر مایل به طرح پرسش حقوقی و دریافت پاسخ می‌باشید می‌توانید فرم «پرسش و پاسخ حقوقی» را بر روی سامانه آنی مشاور تکمیل و ارسال فرمایید.

 

آنی مشاور پرسش شما را ظرف کمتر از ۱۲ ساعت ، پاسخ خواهد داد.

آنی مشاور همچنین در بخش پرسش‌ و پاسخ بیش از ۸۰۰ پرسش و پاسخ حقوقی کاربردی را در ۱۸ دسته‌بندی مرتبط با کسب‌و‌کار منتشر کرده است. کاربران گرانقدر آنی‌مشاور پس از ورود به سامانه ، علاوه بر دسترسی به پرسش‌ و پاسخ‌ها از طریق ۱۸ دسته‌بندی موجود ، امکان جستجو در بین سوالات برای یافتن پرسش‌ و پاسخ مرتبط با کلیدواژه موردنظر خود را نیز دارند.

 

۱۰- سامانه آنی مشاور این امکان را به کاربران و مشتریان داده است که پس از ورود به سامانه آنی‌مشاور ، از طریق پروفایل کاربری خود بوسیله ارسال تیکت با واحدها و بخش‌های مختلف سامانه آنی مشاور در ارتباط باشند و پیام‌ها و درخواست های خود را مطرح و پاسخ دریافت کنند.

 

پروفایل کاربران در سامانه آنی مشاور همچنین امکان نگهداری سوابق و مشاهده فاکتورهای پرداختی ، سوالات مطروحه و....را به کاربران آنی مشاور می‌دهد.

 

۱۱- آنی مشاور پس از ارایه مشاوره حقوقی یا خدمات حقوقی، همچنان شما را با تقدیم نکات حقوقی کاربردی متناسب با نیاز و نوع فعالیت شما پشتیبانی می‌کند.

کانال‌های آنی مشاور در پیام‌رسان‌های تلگرام ، واتساپ ، بله ، ایتا و در اینستاگرام فعال است. مطالب و نوشتارهای کاربردی که آنی مشاور بر روی تارنما و کانال‌های اطلاع رسانی خود قرار می‌دهد شما را برای تسلط و مدیریت هر چه بیشتر و بهتر بر کسب و کارتان یاری خواهد داد.

 

۱۲- با استفاده از سامانه آنی مشاور ،کسب و کار خود را با انبوهی از مشاوران حقوقی مجرب و وکلای دادگستری خبره و کارشناسان متخصص در زمینه‎‌های گوناگون، مرتبط می‌سازید.

 

 

«آنی مشاور» در تلاش است دریافت مشاوره حقوقی و دریافت خدمات حقوقی مرتبط با کسب‌و‌کار را برای فعالان اقتصادی ایران ، سریع و ساده کند.

 

توصیه می کنیم نوشتار بهینه سازی سامانه آنی مشاور را هم مطالعه بفرمایید.

 

شما عزیزان می‌توانید برای انجام وکالت ، دریافت مشاوره حقوقی ، رزرو نوبت مشاوره، سفارش تنظیم لایحه ، سفارش تنظیم دادخواست ، سفارش تنظیم شکایت ، سفارش تهیه دفاعیات حقوقی و دریافت دیگر خدمات حقوقی از مشاوران حقوقی، کارشناسان و وکلای دادگستری متخصص در «آنی مشاور» از ساعت ۱۰ تا ۱۷ روزهای غیر‌تعطیل شنبه تا چهارشنبه با شماره‌ : 02188326049 و یا 09195663606 تماس حاصل فرمایید.

همچنین امکان دریافت مشاوره آنلاین حقوقی، رزرو نوبت مشاوره ، ملاحظه صدها پرسش و پاسخ کاربردی (که چه بسا پاسخ سوال شما نیز در بین آنها باشد) دریافت مشاوره فوری و دریافت برخی خدمات حقوقی آنلاین بر روی سامانه آنی‌مشاور از طریق لینک زیر برای شما فراهم می‌باشد.

http://app.animoshaver.ir

دانستنی های مرتبط

نظرات (0)

فرم نظر

طراحی و توسعه : ره وب