آنی مشاور

مشاوره با مشاوران با تجربه و خبره

مشاوره با برترین و خبره‌ترین مشاوران در سریع‌ترین زمان ممکن را به صورت حضوری، تلفنی و نوشتاری در آنی‌ مشاور تجربه خواهید کرد.

مشاوره قرارداد کار

۱۲:۲۲ - ۲۱ تیر ۱۴۰۰

  • 0
  • 0
  • 5104

۲۱

تیر

در یک مشاوره قرارداد کار مشاور حرفه ای و متخصص در این حوزه  در مورد موضوع قرارداد به ارزیابی نقاط قوت و ضعف آن پرداخته و با بررسی و تحقیق و با استناد به قواعد و اصول مربوط به آن ، در جهت بهبود عملکرد کارگران و کارفرمایان، کمک می نماید

مشاوره قرارداد کار

در یک مشاوره  قراردادکار ، مشاور حرفه ای و متخصص در این حوزه ، در مورد موضوع قرارداد به ارزیابی نقاط قوت و ضعف آن پرداخته و با بررسی و تحقیق و با استناد به قواعد و اصول مربوط به آن ، در جهت بهبود عملکرد کارگران و کارفرمایان، کمک می نماید .

مشاور قرارداد کار چه کسی است؟

مشاور قرارداد کار کسی است که معمولا تجربه خاصی در برخی حوزه‌ها از جمله منابع انسانی ، چگونگی روابط میان کارگران و کارفرمایان ، بازاریابی کاهش ریسک ،  فناوری اطلاعات و ... دارد . و با تکیه بر این سوابق کاری و علم به قوانین مربوط ، طرفین را در انعقاد قرارداد ها یاری می نماید.

در مشاوره ی هر قراردادی ، مشاور باید تمام شرایط و اوضاع و احوال مربوط به کار و حقوق و تکالیف طرفین و تعهدات و آثاری که به همراه دارند را مد نظر قرار داده و مطابق آن ها عمل نماید.

یک مشاور قرارداد کار علاوه بر این که طرفین را در شناخت یکدیگر و تعهدات و وظایف متقابل هم راهنمایی می نماید باید هدف نهایی از انعقاد قرارداد و نتیجه مورد نظر طرفین را تشخیص داده و آنها را نیز از تمام شرایط آگاه نماید.

به عبارتی مشاور نقشه کاردان و راهنما را دارد و طرفین قرارداد را در مسیر رسیدن به هدف، یعنی  انجام کار مورد نظر کارفرما و رسیدن به سود و همچنین وصول درآمد به کارگر یاری می کند.

مزایای بهره گیری از مشاورمتخصص در تنظیم قرارداد کار

۱. بهره گیری از مشاور متخصص در تنظیم قرارداد کار ارتباط مستقیم با حفظ حقوق طرفین و پیشگیری از دعوا و اختلاف را دارد.

۲. با توجه به امر تخصصی بودن تنظیم قراردادها کارفرمایان و کارگران برای داشتن یک رابطه کاری موفق و پرسود نیاز به راهنمایی یک شخص کاردان و باتجربه دارند تابا دانش و بینش عمیقی که دارد ابهامات موجود را حل نماید.

۳. مشاورقرارداد کار با تخصصی که در این زمینه دارد و ترفندهایی که در خصوص تنظیم قرارداد ارائه می نماید و ضمانت اجراهایی که تعیین می کند از بروز بسیاری از مشکلات و ضررهای مالی جلوگیری می کند.

۴. طرف قرارداد با وجود چنین قرارداد محکمی قطعا فکر تخلف از مفاد قرارداد را نکرده و به این ترتیب کار به دعوا و دادگاه و دادگستری نمی کشد.

حتی در صورت بروز اختلاف و دعوا با در دست داشتن یک قرارداد جامع و مانع احتمال برد بسیار بالاست به عبارتی وکیل شما قرارداد شماست.

۵.استفاده از علم یک مشاور قراردادکار، در جلوگیری از اختلاف نظر های قضایی در دعاوی آینده ، جلوگیری از اتلاف هزینه های دادرسی و اتلاف وقت نقش اساسی دارد .

۶. دقت در نگارش قرارداد و بیان جزئیات کار نحوه کار ، نوع کار ، ساعات کار و ... و آگاه نمودن طرفین از مسائل فوق توسط یک مشاور متخصص ، جلوی بسیاری از مسئولیت های قانونی را خواهد گرفت و زمینه سوء استفاده طرف مقابل از شرایط مندرج در قرارداد را از بین خواهد برد.

 

۱. جهت جلوگیری از مشکلات ناشی از قرارداد کار چه کنیم؟

جهت جلوگیری از مشکلات ناشی از قرارداد کار بهترین اقدام این است که در موقع انعقاد قرارداد از راهنمایی های تخصصی یک مشاور قرارداد کار بهره بگیریم و هرگز بدون تنظیم قرارداد یا تنظیم نادرست آن به عنوان کارگر یا کارفرما ، وارد رابطه کاری نشویم.

قرارداد کار را باید مطابق قانون کار و مبتنی بر توافقات طرفین و تعهدات متقابل میانشان منعقد کنیم همچنین رعایت شرایط اساسی صحت قراردادها مطابق قانون مدنی و رعایت نظم عمومی درنظیم تمام قراردادها لازم میباشد.

توجه و آگاهی از تمام اصول و قواعد فوق نیاز به بهره گیری از تخصص یک فرد حقوقی دارد.

 

۲. اهمیت مشاوره ی تخصصی در تنظیم قرارداد کار

در نتیجه یک مشاوره تخصصی و تنظیم یک قرارداد بی عیب و نقص، روابط کاری میان مردم بهبود یافته، اعتبار و اعتماد میان بنگاه های اقتصادی و کارفرمایان و کارگران شکل می گیرد و از این طریق از نیروی کار حمایت می گردد.

همچنین از مشکل بیکاری تا حدودی کاسته می‌شود و این امر بر رونق اقتصادی کشور تاثیر مطلوبی خواهد داشت.

آنی مشاور سامانه حقوقی تخصصی در حوزه تنظیم قراردادها در خصوص قرارداد کار و سایر قراردادهای کاربردی و رایج در روابط میان مردم با حضور مشاوران و وکلای متخصص و با سابقه کار در این حوزه ، به صورت آنلاین ، خدمات مشاوره ای ارائه می نماید .

 

شما عزیزان می‌توانید برای انجام وکالت ، دریافت مشاوره حقوقی ، رزرو نوبت مشاوره ، سفارش تنظیم لایحه ، سفارش تنظیم دادخواست ، سفارش تنظیم شکایت ، سفارش تهیه دفاعیات حقوقی و دریافت دیگر خدمات حقوقی از مشاوران حقوقی، کارشناسان و وکلای دادگستری متخصص در «آنی مشاور» از ساعت ۱۰ تا ۱۷ روزهای غیر‌تعطیل شنبه تا چهارشنبه با شماره‌ : 02188326049 و یا 09195663606 تماس حاصل فرمایید.

 

همچنین امکان دریافت مشاوره آنلاین حقوقی، رزرو نوبت مشاوره ، ملاحظه صدها پرسش و پاسخ کاربردی (که چه بسا پاسخ سوال شما نیز در بین آنها باشد) دریافت مشاوره فوری و دریافت برخی خدمات حقوقی آنلاین بر روی سامانه آنی‌مشاور از طریق لینک زیر برای شما  فراهم می‌باشد.

 

http://animoshaver.ir

 

 

دانستنی های مرتبط

نظرات (0)

فرم نظر

طراحی و توسعه : ره وب