آنی مشاور

مشاوره با مشاوران با تجربه و خبره

مشاوره با برترین و خبره‌ترین مشاوران در سریع‌ترین زمان ممکن را به صورت حضوری، تلفنی و نوشتاری در آنی‌ مشاور تجربه خواهید کرد.

مشاوره قرارداد های بین المللی

۱۶:۱۱ - ۰۵ شهریور ۱۴۰۰

  • 0
  • 0
  • 3537

۰۵

شهریور

مشاوره قراردادهای بین المللی عنوانی است که در خصوص قراردادهایی که حداقل یک طرف آن تابعیت غیر ایرانی دارد مورد استفاده قرار می گیرد

 مشاوره قراردادهای بین المللی عنوانی است که در خصوص قراردادهایی که حداقل یک طرف آن تابعیت غیر ایرانی دارد مورد استفاده قرار می گیرد.

مشاور قرارداد بین المللی نیز به تبع حاکمیت قوانین خاص بر روابط قراردادیی طرفین ، نقش مهمی در تنظیم قرارداد تجاری ایفا می‌کند و این امر پیچیده و مهم جز با ارائه خدمات یک مشاور متخصص بین الملل ، به نتیجه مطلوب نخواهد رسید .

افرادی که قصد انعقاد قرارداد بین المللی دارند در ابتدای کار درخصوص هزینه ها، فایده ها و به طور کلی آثاری که قرارداد مورد نظر برایشان خواهد داشت بررسی و تحقیق نموده و در صورتیکه در خصوص ایجاد یک رابطه ی تجاری بین المللی تصمیم قطعی گرفته و حتی با طرف دیگر قرارداد مذاکراتی نیز انجام داده و توافقات مقدماتی نیز حاصل شده است ، در این مرحله نقش وکیل قراردادهای بین المللی برای تنظیم قرارداد بین المللی آغاز می‌شود.

 

 

وکیل قرارداد بین المللی در ابتدای کار باید نظام حقوقی حاکم بر قرارداد بین المللی را تشخیص و تعیین کند.

متخصص تنظیم قرارداد بین المللی بایستی در حین نگارش و تنظیم قرارداد، علاوه بر رعایت اصول و قواعد ویژه مربوط به قراردادهای بین المللی ، توافق طرفین را نیز در قرارداد اعمال نماید برای رسیدن به این منظور بهتر است که مشاور حقوقی قراردادهای بین المللی با حضور در جلسات مذاکره طرفین، ازتمام مذاکرات و توافقات طرفین آگاه شود تا بر اساس آگاهی خود قرارداد مطلوب نظر طرفین را تنظیم نماید.

بعد از تنظیم قرارداد بین المللی و در موقع اجرای آن ممکن است اختلافاتی در خصوص مفاد قرارداد، تعهدات و حقوق و تکالیف طرفین رخ دهد و راهی جز طرح دعوا نداشته باشند. وکیل بین المللی با تکیه بر تخصص و صلاحیتی که در خصوص وکالت در دعاوی بین المللی دارد، مناسب ترین شخص برای دفاع از طرف قرارداد به حساب می آید.

 

شما عزیزان می‌توانید برای انجام وکالت ، دریافت مشاوره حقوقی ، رزرو نوبت مشاوره ، سفارش تنظیم لایحه ، سفارش تنظیم دادخواست ، سفارش تنظیم شکایت ، سفارش تهیه دفاعیات حقوقی و دریافت دیگر خدمات حقوقی از مشاوران حقوقی، کارشناسان و وکلای دادگستری متخصص در «آنی مشاور» از ساعت ۱۰ تا ۱۷ روزهای غیر‌تعطیل شنبه تا چهارشنبه با شماره‌ : 02188326049 و یا 09195663606 تماس حاصل فرمایید.

 

همچنین امکان دریافت مشاوره آنلاین حقوقی، رزرو نوبت مشاوره ، ملاحظه صدها پرسش و پاسخ کاربردی (که چه بسا پاسخ سوال شما نیز در بین آنها باشد) دریافت مشاوره فوری و دریافت برخی خدمات حقوقی آنلاین بر روی سامانه آنی‌مشاور از طریق لینک زیر برای شما  فراهم می‌باشد.

 

http://animoshaver.ir

 

 

دانستنی های مرتبط

نظرات (0)

فرم نظر

طراحی و توسعه : ره وب