آنی مشاور

مشاوره با مشاوران با تجربه و خبره

مشاوره با برترین و خبره‌ترین مشاوران در سریع‌ترین زمان ممکن را به صورت حضوری، تلفنی و نوشتاری در آنی‌ مشاور تجربه خواهید کرد.

بهترین مشاور حقوق خانواده

۱۲:۵۱ - ۱۶ مهر ۱۴۰۰

  • 0
  • 0
  • 3037

۱۶

مهر

متاسفانه امروزه با توجه به دعواهای خانوادگی و رایج شدن امر طلاق و پرداخت مهریه یا نفقه در این زمینه حتما بایستی افراد پیش از تشکیل خانواده و ازدواج از مشاور حقوق خانواده استفاده کنند

متاسفانه امروزه با توجه به دعواهای خانوادگی و رایج شدن امر طلاق و پرداخت مهریه یا نفقه در این زمینه، حتما بایستی افراد قبل از تشکیل خانواده و ازدواج از مشاور حقوق خانواده استفاده کنند، برای اشخاصی هم که در زمینه زناشویی خود دچار مشکلاتی شده اند و در این زمینه سوالات و یا ابهاماتی در خصوص پرداخت و یا دریافت نفقه و یا مهریه را دارند نیز پیشنهاد می کنیم از مشاوره های حقوقی دراین زمینه استفاده کنید.


مشاور طلاق

معمولا برای زمانی پیشنهاد می شود که یکی از زوجین صلاحیت لازم را برای اداره آن زندگی دارا نمی باشد و یا طرفین قادر به ادامه زندگی در کنار یکدیگر نیستند، بر اساس دین مبین اسلام امر طلاق به هیچ وجه به زوجین پیشنهاد نمی شود و حتی الامکان زوجین را به زندگی در کنار همدیگر و احترام گذاشتن به دیدگاه ها و عقاید خود می کند، اما به هر حال در برخی موارد خاص هیچ کدام از زوجین و یا یکی از آن ها قادر به ادامه زندگی زناشویی نیست و در این زمینه بهتر است که از مشاور طلاق استفاده شود.

 

مشاور حقوق خانواده

در این رابطه میزان پرداخت نفقه و مهریه توسط کارشناسان حقوقی مشاوره تعیین می شود و این میزان پرداختی در حال حاضر بر اساس میزان درآمد شخصی که ملزم به پرداخت نفقه و یا مهریه است تعیین می شود. به هر حال برای دریافت میزان پرداختی در این زمینه می توانید از مشاور حقوق خانواده استفاده کنید و درخواست خود را به ما اعلام کنید.

مشاور مهریه

این کار در زمره مشاوره حقوق خانواده قرار می گیرد و جزء یکی از مهم ترین مواردی است که بسیاری از زوجین با آن درگیر هستند به هر حال رضایت قلبی طرفین در ارتباط با مهریه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است به خصوص در زمان حاضر که بسیاری از زوج های جوان به خاطر عدم آشنایی با چگونگی پرداخت مهریه پشت میله های زندان هستند و یا شخص مونثی که به این دلیل زندگی از هم پاشیده دارد. این مورد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و بهتر که زوجین حتی قبل از تشکیل زندگی از مشاوره مهریه استفاده کنند و بتوانند با اطلاعاتی کافی و درست در این زمینه زندگی خود را شروع کنند و انشاالله در آینده با نا امیدی و یا پشیمانی در این رابطه که چرا مشاور مهریه و یا مشاور حقوق خانواده دریافت نکردند مواجه نشوند.
 
به دلیل اطلاعات کامل و وسیع که در ارتباط با مشاور مهریه، نفقه و یا مشاور حقوق خانواده وجود دارد بهتر است که زوجین و حتی والدین آن ها در این زمینه اطلاعات جامع و مفیدی دریافت کنند و این اطلاعات به گونه ای است که ماهانه دچار تغییر و تحولات اساسی می شود و به روز می گردد و این نشان می دهد که همیشه به یک مشاور کاربلد و منصف در این زمینه نیاز داریم. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید همین الان با شماره های قرار داده شده در داخل سایت تماس بگیرید و درخواست خود را در زمینه مشاور حقوق خانواده یا وکیل دعاوی خانوادی به ما اعلام کنید.

 

شما عزیزان می‌توانید برای انجام وکالت یا دریافت مشاوره حقوقی و یا سفارش تنظیم لایحه و دادخواست و دفاعیات حقوقی و دریافت دیگر خدمات حقوقی از مشاوران، کارشناسان و وکلای متخصص در «آنی مشاور» از ساعت ۱۰ تا ۱۷ روزهای غیر‌تعطیل شنبه تا چهارشنبه با شماره‌ : 02188326049 و یا 09195663606 تماس حاصل فرماییدهمچنین امکان دریافت مشاوره آنلاین حقوقی و دریافت برخی خدمات حقوقی از طریق لینک زیر برای شما فراهم می‌باشد.

http://animoshaver.ir

دانستنی های مرتبط

نظرات (0)

فرم نظر

طراحی و توسعه : ره وب