سوال :
اگر اشتباها حکم کارگزینی کارمندی را اضافه ثبت کرده باشیم و بر اساس آن بیمه ارسال کرده باشیم و سپس متوجه شویم، راهکارهای قانونی جبران این اشتباه و کاهش حقوق پایه کدام است؟
پاسخ :
سازمان تامین اجتماعی به راحتی این قبیل اشتباهات و متعاقبا اصلاحات را نمی پذیرد بدوا می بایست کارفرما در سامانه سازمان تامین اجتماعی ثبت نام نماید یوزر و پسورد اختصاصی اخذ گردد درخواست اعلام اشتباه و مستندات آن به سامانه if.tamin.ir واحد درآمد سازمان ارسال گردد. پس از انجام بررسی های کارشناسی توسط واحدهای ذیمدخل تامین اجتماعی اصلاحات انجام خواهد شد.
ما را دنبال کنید در