آنی مشاور

مشاوره با مشاوران با تجربه و خبره

مشاوره با برترین و خبره‌ترین مشاوران در سریع‌ترین زمان ممکن را به صورت حضوری، تلفنی و نوشتاری در آنی‌ مشاور تجربه خواهید کرد.

مشاوره حقوقی قراردادها

۱۷:۳۰ - ۲۵ فروردین ۱۴۰۲

  • 0
  • 0
  • 671

۲۵

فروردین

نخستین سامانه ارائه مشاوره‌های آنلاین حقوقی در ایران در این نوشتار به بیان نکاتی درباره مشاوره حقوقی قراردادها می‌پردازد.

قراردادها بخش مهمی از زندگی ما هستند. ما در هر روز ، چندین قرارداد منعقد می‌کنیم. همه خرید و فروش‌ها و همه داد و ستدهای ما چیزی جز قرارداد نیستند.

 

«آنی‌مشاور» به عنوان نخستین سامانه ارائه مشاوره‌های آنلاین حقوقی در ایران در این نوشتار به بیان نکاتی درباره مشاوره حقوقی قراردادها می‌پردازد.

 

همه قراردادها و هر دادوستد و معامله‌ای، حداقل چهار جنبه و رکن اصلی دارد.

جنبه مالی و اقتصادی

جنبه حقوقی

جنبه مدیریتی و اجرایی

جنبه فنی

 

جنبه مالی و اقتصادی قرارداد

جنبه مالی و اقتصادی در قراردادها بیانگر مبلغ و نقدینه قرارداد ، چگونگی و روش پرداخت مبلغ قرارداد ، تضمین قرارداد، مالیات‌ها و عوارض و هزینه‌های مربوط به قرارداد می‌باشد.

 

جنبه حقوقی قرارداد

جنبه حقوقی قراردادها به ساختار حقوقی و قانونی قرارداد می‌پردازد. هویت واقعی و دقیق طرفین قرارداد را مورد توجه قرار می‌دهد.

تعهدات طرفین قرارداد نسبت به یکدیگر را بر می‌شماردبرای هر یک از تعهدات طرفین ، سررسید و ضمانت اجرای مشخصی در نظر می‌گیردصحت و درستی موضوع قرارداد را لحاظ می‌کند.

 

نکته و ادامه نوشتار:

در بخش پرسش و پاسخ سامانه «آنی‌مشاور» صدها پرسش و پاسخ حقوقی کاربردی درباره قراردادها که مورد سوال شما عزیزان بوده و کارشناسان ما به آن پاسخ داده‌اند را آورده‌ایم و‌ چه بسا پاسخی برای پرسش خود در میان آنها پیدا کنید. امکان جستجو در بین پرسش و پاسخ‌ها را نیز داریدبرای مراجعه به بخش پرسش و پاسخ روی پیوند زیر بزنید:

https://animoshaver.ir/question

 

جنبه مدیریتی و اجرایی

چگونگی و روش حل اختلاف طرفین را بیان می‌کند و همانند اینها جنبه مدیریتی و اجرایی قرارداد به نظام پیشبرد امور مالی قرارداد، امور حقوقی قرارداد، امور فنی قرارداد و مسائل اجرایی قرارداد توجه می‌کند.

 

در حقیقت ، مدیریت قرارداد ناظر بر همه جنبه‌های آن است. اگر یک قرارداد در همه جنبه‌های حقوقی و مالی و فنی به خوبی و با دقت منعقد شود اما اجرای آن با مدیریت صحیح همراه نباشد هرگز به سرانجام نمی‌رسد.

 

جنبه فنی قرارداد

هر قراردادی به تناسب موضوع قرارداد ، جنبه فنی خاص خود را دارد. مثلاً قرارداد ارائه خدمات مالی و حسابداری با قرارداد ساخت لنج و کشتی از جنبه فنی متفاوت است. یکی از این‌ها به حوزه خدمات و دیگری به حوزه صنعت باز می‌گردد.

یا بطور مثال ؛ قرارداد احداث خطوط انتقال نیرو با قرارداد تولید نرم‌افزار و اپلیکیشن از جنبه فنی با هم تفاوت دارند.

جنبه فنی قراردادها متناسب با موضوع قرارداد به مسائل کارشناسی و فنی مرتبط با موضوع قرارداد اختصاص دارد.

 

در تنظیم قرارداد ، انعقاد قرارداد و همچنین برای مدیریت قراردادها ممکن است نسبت به هر یک از این جنبه‌ها به مشاوره مالی و اقتصادی قراردادها ، مشاوره حقوقی قراردادها ، مشاوره مدیریتی قراردادها یا مشاوره فنی قرارداد نیاز شود.

 

کارشناسان حقوقی متخصص در امور قراردادها ، وکلای متخصص قراردادها که در سامانه «آنی‌مشاور» فعالیت دارند آمادگی دارند به صاحبان کسب و کار و فعالان اقتصادی درباره تنظیم و انعقاد قرارداد یا برای مدیریت بر قراردادها مشاوره‌ حقوقی قرارداد را ارایه نمایند.

 

تنظیم قرارداد ، ویرایش قرارداد ، ارزیابی حقوقی پیش‌نویس قرارداد تنظیمی بوسیله شما ، تهیه چک‌ لیست حقوقی قرارداد ، وکالت در دعاوی قراردادی‌ و داوری در اختلافات ناشی از قرارداد نیز از جمله خدمات حقوقی دیگری است که وکلای متخصص قرارداد و کارشناسان حقوقی قرارداد در سامانه آنی مشاور به صاحبان کسب و کار و فعالان اقتصادی ارایه می‌نمایند.

 

توصیه می کنیم نوشتار وکیل قراردادها را نیز مطالعه بفرمایید

شما عزیزان می‌توانید برای دریافت مشاوره حقوقی قراردادها یا مشاوره حقوقی دعاوی ناشی از قرارداد یا اعطای وکالت دعاوی یا انعقاد قرارداد وکالت با وکیل قراردادها یا سفارش تنظیم لایحه و دریافت دیگر خدمات حقوقی از مشاوران، کارشناسان و وکلای متخصص «آنی مشاور» از ساعت ۱۰ تا ۱۷ روزهای غیر‌تعطیل شنبه تا چهارشنبه با شماره‌ : 02188326049 و 02188323279  یا 09195663606  و 09123836621 با ما تماس حاصل فرمایید.

همچنین امکان دریافت مشاوره آنلاین حقوقی و دریافت برخی خدمات حقوقی از طریق لینک زیر برای شما فراهم می‌باشد.

http://app.animoshaver.ir

 

 

دانستنی های مرتبط

نظرات (0)

فرم نظر

طراحی و توسعه : ره وب