آنی مشاور

مشاوره با مشاوران با تجربه و خبره

مشاوره با برترین و خبره‌ترین مشاوران در سریع‌ترین زمان ممکن را به صورت حضوری، تلفنی و نوشتاری در آنی‌ مشاور تجربه خواهید کرد.

مشاوره دعاوی

۲۳:۳۰ - ۲۳ آبان ۱۴۰۰

  • 0
  • 0
  • 3051

۲۳

آبان

در مشاوره دعاوی ، افراد جامعه که در اثر معاملات و انعقاد قراردادها در روابط اجتماعی خود ، دچار مشکل و اختلاف و در نتیجه مجبور به طرح دعوا در دادگستری شده‌اند ، مشاور متخصص در امور مربوط به دعاوی ، آنها را در راه رسیدن به خواسته های قانونی خود راهنمایی می نماید .

در مشاوره دعاوی ، افراد جامعه که در اثر معاملات و انعقاد قراردادها در روابط اجتماعی خود ، دچار مشکل و اختلاف و در نتیجه مجبور به طرح دعوا در دادگستری شده‌اند ،

مشاور متخصص در امور مربوط به دعاوی ، آنها را در راه رسیدن به خواسته های قانونی خود راهنمایی می نماید .

طرفین دعوا خواهان و خوانده هستند . خواهان کسی است که از دادگاه می‌خواهد حقی که از طرف خوانده از او تضییع شده به او برگردانده شود .

خواهان قبل از اقامه دعوا ابتدا باید در خصوص اینکه آیا حق مورد ادعای او قانونی است آیا قابل مطالبه است آیا سایر شرایط طرح دعوا را دارد یا خیر ، اطمینان حاصل کند. و این اطمینان تنها از طریق یک مشاور دعاوی ممکن می گردد.

در روند دادرسی گاهی ممکن است حتی خواهان ، در دعوا ، به دلیل عدم آگاهی از قانون محکوم شود. لازمه پیروزی در هر دعوایی آشنایی با حقوق و تکالیف خود و آگاهی از قوانین می باشد . لذا در دنیای حقوقی امروز ، با توجه به گستردگی نیازها و پیچیدگی روابط و تخصصی شدن امور،هر کس به تنهایی نمی تواند به اطلاعات حرفه ای و تخصصی در خصوص امور گوناگون تسلط داشته باشد؛ در نتیجه در چنین شرایطی مراجعه به یک مشاورحقوقی متخصص ، اقدامی درست و عاقلانه می باشد .

 

 اقدامات مشاورمتخصص دعاوی 

در مشاوره دعاوی ، مشاور متخصص در امور مربوط به دعاوی بعد از بررسی اوضاع و احوال موجود و با در نظر گرفتن حقوق و تکالیف طرفین و همچنین قوانین حاکم بر موضوع ، خواهان و خوانده را از وضعیت موجود و نکات مثبت و منفی پرونده آگاه می نماید .

همچنین نحوه اقامه دعوا ، نحوه دفاع از دعوا و احتمالاتی که در روند دادرسی ممکن است رخ دهد و پیش بینی رای دادگاه ، تخمین هزینه ها و زمان مورد نیاز برای رسیدن به خواسته ، مزایا و معایب طرح دعوا و به طور کلی ، کلیه مسائل مربوط به دعوا را برای طرف دعوا شرح میدهد .

نتیجه این آگاهی برای خواهان این است که در خصوص طرح دعوا یا صرف‌نظر کردن از آن ، تصمیم مقتضی اتخاذ می نماید.

اهمیت مشاوره دعاوی

از آنجایی که مطابق قوانین کشور ایران مسائل حقوقی غالباً فقط یک بار قابلیت طرح و اقامه دارند مگر در موارد خاص قانونی ، ممکن است اقامه دعوا بدون آگاهی از قانون و برخورداری از حمایت های قانونی و نداشتن دفاع درست و موثر ، آثار غیر قابل جبرانی داشته و باعث ورود ضرر و زیان مادی و معنوی بسیاری گردد و حکمی بر خلاف حق صادر شود .

لذا اهمیت نقش مشاوره قبل از اقامه دعوا آشکار است .

حتی در صورتی که طرف دعوا بعد از اقامه دعوا تمایل به داشتن وکیل در دادگاه نداشته باشد و خود پرونده را پیگیری کند ضروری است که قبل از هر اقدامی با یک مشاورحقوقی مشورت نماید ، به خصوص در تنظیم دادخواست، لوایح ، اعتراض به نظر کارشناس و اعتراض به رای دادگاه ،بهره گیری از راهنمایی های یک مشاور حقوقی ضروری می باشد .

 

شما عزیزان می‌توانید برای انجام وکالت ، دریافت مشاوره حقوقی ، رزرو نوبت مشاوره ، سفارش تنظیم لایحه ، سفارش تنظیم دادخواست ، سفارش تنظیم شکایت ، سفارش تهیه دفاعیات حقوقی و دریافت دیگر خدمات حقوقی از مشاوران حقوقی، کارشناسان و وکلای دادگستری متخصص در «آنی مشاور» از ساعت ۱۰ تا ۱۷ روزهای غیر‌تعطیل شنبه تا چهارشنبه با شماره‌ : 02188326049 و یا 09195663606 تماس حاصل فرمایید.

 

همچنین امکان دریافت مشاوره آنلاین حقوقی، رزرو نوبت مشاوره ، ملاحظه صدها پرسش و پاسخ کاربردی (که چه بسا پاسخ سوال شما نیز در بین آنها باشد) دریافت مشاوره فوری و دریافت برخی خدمات حقوقی آنلاین بر روی سامانه آنی‌مشاور از طریق لینک زیر برای شما  فراهم می‌باشد.

 

http://animoshaver.ir

 

 

دانستنی های مرتبط

نظرات (0)

فرم نظر

طراحی و توسعه : ره وب