آنی مشاور

مشاوره با مشاوران با تجربه و خبره

مشاوره با برترین و خبره‌ترین مشاوران در سریع‌ترین زمان ممکن را به صورت حضوری، تلفنی و نوشتاری در آنی‌ مشاور تجربه خواهید کرد.

مشاور بانکی

۲۳:۳۶ - ۰۷ آذر ۱۴۰۰

  • 16
  • 0
  • 9551

۰۷

آذر

گستردگی خدمات بانکی و الزامات اقتصادی امروزی که امکان فعالیت بدون ایفای نقش بانک را میسر نمی سازد بکارگیری مشاور بانکی مسلط به حقوق بانکی و دستورالعمل ها و شیوه های عملکرد بانک، اجتناب ناپذیر می نماید

فعالان اقتصادی علاوه بر تلاش برای تامین منابع مالی، در جریان داد و ستدهای خود و همچنین برای بهره گیری از بستر ها و درگاه های پرداخت و دریافت، ناگزیر خواهند بود که با بانک‌ها روابط مستمر و پایداری داشته باشند.
گستردگی خدمات بانکی و الزامات اقتصادی امروزی که امکان فعالیت بدون ایفای نقش بانک را میسر نمی سازد بکارگیری مشاور بانکی مسلط به حقوق بانکی و دستورالعمل ها و شیوه های عملکرد بانک، اجتناب ناپذیر می نماید.

دریافت تسهیلات بانکی، برخورداری از تخفیف بخشودگی در هنگام مواجهه با جرایم بانکی، تبدیل و آزادی وثایق بانکی و نیز اختلافات و دعاوی بانکی، فعالان اقتصادی را به دریافت مشاوره بانکی و استفاده از یک مشاور بانکی امین و متخصص، سوق خواهد داد.

مشاوره بانکی پیش از دریافت وام 

به این دلیل که تنوع در اخذ وام بسیار زیاد می باشد و با در نظر گرفتن شرایط و موقعیت، نوع و مقدار وام برای هر شخص متفاوت است و به او بستگی دارد. باید تمامی این موضوعات در نظر گرفته شود.

بنابراین با در نظر گرفتن راه های مختلفی که در دریافت وام وجود دارد بهترین و مناسب ترین راه را اشخاصی که در این زمینه اطلاعات کافی دارند یعنی مشاورین امور بانکی در اختیار شما قرار می دهند.

در مسائل مربوط به بانک داری مخصوصا در بانک داری الکترونیکی، حمایت از مصرف کننده ضروری است و در حقوق مربوط به آن نیز پیش بینی شده است.

و چون در مسائل مربوط به بانک داری به ویژه بانکداری الکترونیکی از مسائل به روز و جدید می باشد طبیعی است که اطلاعات افراد جامعه نسبت به قوانین و مقررات آن محدود و کم باشد و در پی این امر، جزائم و اشتباهاتی نیز به وجود آید که بهترین راه برای عدم بروز چنین مسائلی، دریافت مشورت از اشخاصی است که در این حوزه تخصص دارند مانند مشاورین و وکلا آگاه به مسائل بانک داری.
 

آنی مشاور، گروه کثیری از مشاوران بانکی که در زمینه های مختلف دارای تخصص و تجربه هستند را بکار گرفته تا بتواند به فعالان اقتصادی و صنفی، مشاوره بانکی متناسب با نیاز و فعالیت آنها را ارائه نمایند.

مشاوران بانکی آنی مشاور به شما برای کسب اطلاع از چگونگی و ضوابط اعطای تسهیلات بانکی، مسائل و اختلافات مرتبط با تنظیم قرارداد بانکی، دعاوی بانکی، تودیع و آزادی وثیقه، اجرای اسناد، توقیف و مزایده اموال، تمدید، استمهال و تجدید تسهیلات بانکی مشاوره آنلاین و مشاوره حضوری خواهند داد.

هزینه مشاوره بانکی

نگران هزینه مشاوره نباشید وکلا و مشاوران متخصص در سامانه آنی مشاور با هزینه ای به صرفه که در مقایسه با هزینه وکالت و سایر هزینه های دادرسی طرح دعوا بسیار ناچیز است و مشاوره ای تخصصی در تمامی موضوعات حقوقی ارائه می نمایند.

 

شما عزیزان می‌توانید برای انجام وکالت ، دریافت مشاوره حقوقی ، رزرو نوبت مشاوره، سفارش تنظیم لایحه ، سفارش تنظیم دادخواست ، سفارش تنظیم شکایت ، سفارش تهیه دفاعیات حقوقی و دریافت دیگر خدمات حقوقی از مشاوران حقوقی، کارشناسان و وکلای دادگستری متخصص در «آنی مشاور» از ساعت ۱۰ تا ۱۷ روزهای غیر‌تعطیل شنبه تا چهارشنبه با شماره‌ : 02188326049 و یا 09195663606 تماس حاصل فرمایید.

 

همچنین امکان دریافت مشاوره آنلاین حقوقی، رزرو نوبت مشاوره ، ملاحظه صدها پرسش و پاسخ کاربردی (که چه بسا پاسخ سوال شما نیز در بین آنها باشد) دریافت مشاوره فوری و دریافت برخی خدمات حقوقی آنلاین بر روی سامانه آنی‌مشاور از طریق لینک زیر برای شما فراهم می‌باشد.

http://animoshaver.ir

 

دانستنی های مرتبط

ثبت نظر

نظرات (16)

رضا محمدی

2 سال پیش
پاسخ

سلام نیاز به مشاوره در خصوص وام در خوزه صنایع خورد دارم

مدیر سایت

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲

درود.  آنی مشاور سامانه ارایه مشاوره حقوقی، وکالت و خدمات حقوقی به صاحبان کسب و کار است و درباره موضوع مورد سوال شما که مرتبط با حقوق و دعاوی بانکی نیست، تخصص و فعالیت نداریم.

 

علی عراقی

1 سال پیش
پاسخ

سلام و درود نیاز به مشاوره جهت گرفتن وام قرض الحسنه رسالت و سرمایه گذاری دارم .

مدیر سایت

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲

درود.  آنی مشاور سامانه ارایه مشاوره حقوقی، وکالت و خدمات حقوقی به صاحبان کسب و کار است و درباره موضوع مورد سوال شما که مرتبط با حقوق و دعاوی بانکی نیست، تخصص و فعالیت نداریم.

سهیل بابایی

1 سال پیش
پاسخ

نیاز شدید ب وام دارم. اما نمیدونم چجوری. زندگیم داره از هم میپاشه. جواز کسب فعال دارم. نمیدونم دقیقا باید چیکار کنم. ممنون میشم راهنماییم کنید.

سید آیت اله امامی

1 سال پیش
پاسخ

سلام. ممنون از مواردی که توضیح دادین ما از قوانین اطلاع نداریم بنابراین طبیعیه که به انحاه مختلف سر ما کلاه بزارن و.....

یاسمین گل

1 سال پیش
پاسخ

سلام وقتتون بخیر... من یه وام فوری با جواز کسب میخواستم، ۳۰۰ الی ۴۰۰ میلیون تومان، شهر سنندج هستم.. ممنون میشم راهنماییم کنید

مدیر سایت

1 سال پیش

درود. ما در سامانه آنی مشاور خدمات و مشاوره های حقوقی مرتبط با کسب و کار از جمله وکالت و مشاوره حقوقی درباره مسایل و دعاوی بانکی را ارایه می دهیم. درباره درخواست شما که مرتبط با تخصص و فعالیت ما نیست امکان ارایه پاسخ نداریم.

مهرداد دهقان

1 سال پیش
پاسخ

سلام میخواستم بدونم فقط با ایثار گر بودن و بدون درصد جانبازی میشود وام ازدواج با سهمیه ایثارگران گرفت

مدیر سایت

1 سال پیش

درود. ما در سامانه آنی مشاور خدمات و مشاوره های حقوقی مرتبط با کسب و کار از جمله وکالت و مشاوره حقوقی درباره مسایل و دعاوی بانکی را ارایه می دهیم. درباره درخواست شما که مرتبط با تخصص و فعالیت ما نیست امکان ارایه پاسخ نداریم.

محمد بابایی

1 سال پیش
پاسخ

سلام اهل ساوه هستم نیاز به وام یک میلیارد تومانی دارم لطفا کمکم کنید

مدیر سایت

1 سال پیش

درود.  آنی مشاور سامانه ارایه مشاوره حقوقی، وکالت و خدمات حقوقی به صاحبان کسب و کار است و درباره موضوع شما که مرتبط با حقوق و دعاوی بانکی نیست، تخصص و فعالیت نداریم.

 

امیر محمدی

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲
پاسخ

ببخشید ی سوال چجوری میشه 100 میلیون تومن بدون رفتن ب بانک کارت ب کارت کرد؟

مدیر سایت

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲

ما در سامانه آنی مشاور  ، خدمات و مشاوره های حقوقی مرتبط با "کسب و کار" از جمله درباره مسایل و دعاوی بانکی را ارایه می دهیم. درخواست شما مرتبط با تخصص و فعالیت ما نیست و امکان ارایه پاسخ نداریم.

 

محمد یارمحمدی

۰۳ شهریور ۱۴۰۲
پاسخ

سلام خانه ما در سال ۸۳ به رهن وام ارزی بانک سپه دراومده که الان با محاسبه جریمه و دیرکرد و ... حدودا ۲۰ برابر شده و بانک برای فک رهن سند وام را با دلار ۴۸ هزار تومان محاسبه کرده بنظرتون راهی وجود داره که از سود و جریمه ها کم کرد ؟؟

مدیر سایت

۰۴ شهریور ۱۴۰۲

در این باره اعتراض خود برای نحوه محاسبه سود و جرایم و نحوه محاسبه نرخ برابری ارز با ریال را به بازرسی خود بانک و هم چنین به اداره بازرسی و نظارت بانک مرکزی بدهید و درخواست رسیدگی کنید. برای دریافت مشاوره و رهنمودهای تکمیلی بر روی سامانه آنی مشاور از طریق ثبت درخواست "مشاوره فوری" یا  "رزرو مشاوره"  اقدام به دریافت مشاوره بفرمایید.

فرم نظر

طراحی و توسعه : ره وب