آنی مشاور

مشاوره با مشاوران با تجربه و خبره

مشاوره با برترین و خبره‌ترین مشاوران در سریع‌ترین زمان ممکن را به صورت حضوری، تلفنی و نوشتاری در آنی‌ مشاور تجربه خواهید کرد.

مشاوره ثبت برند و علامت تجاری

۱۵:۲۷ - ۳۰ تیر ۱۴۰۰

  • 0
  • 0
  • 3293

۳۰

تیر

مشاوره ثبت برند و علائم تجاری با توجه به اهمیت یافتن ثبت علائم تجاری و نیز عضویت ایران در معاهدات بین المللی دارای اهمیت شده است.

اهمیت ثبت علائم تجاری

ثبت علائم تجاری یکی از روش های مهم قانونی برای حفاظت از حقوق مادی و معنوی بنگاه های اقتصادی در برابر کپی برداری و تقلب است.

 

امروزه، تنوع محصولات و خدمات تولیدی که بدنبال آسان شدن مبادلات تجاری و کاهش موانع گمرکی، شدت رقابت و افزایش رقبا را به عنوان جدی ترین چالش تولیدکنندگان کالا و خدمات، مطرح نموده است آنان را ناگزیر می سازد برای حفاظت از حقوق و دسترنج خود و نیز برای پایداری حضور خود در بازار به برند سازی و ثبت علائم تجاری، بیش از پیش اهمیت بدهند.

مشاوره ثبت برند و علائم تجاری با توجه به اهمیت یافتن ثبت علائم تجاری و نیز عضویت ایران در معاهدات بین المللی دارای اهمیت شده است.

 

صاحبان برند و علامت تجاری لازم است بدانند از حقوق قانونی که قانونگذار در قانون ثبت اختراعات، طرح های صنعتی و علایم تجاری برای آنها مقرر کرده است برخودارند و در صورت نغض حقوق ناشی از آن می توانند در مراجع قانونی اقدام به طرح دعوا نمایند.

 

آنی مشاور با حضور کارشناسان متخصص در زمینه حقوق تجاری و ثبت علائم تجاری به ارائه مشاوره آنلاین در زمینه ثبت برند و مشاوره شرکت ها و مسائل حقوقی مرتبط با آن پرداخته است.

 

 

مرجع صالح در رسیدگی به اتهام نقض حقوق ناشی از ثبت برند و علامت تجاری

رسیدگی به بزه نقض حقوق ناشی از ثبت علامت تجاری،در صلاحیت دادسرا و دادگاه عمومی شهر تهران است.

(ماده 59 قانون ثبت اختراعات، طرح های صنعتی و علایم تجاری- برگرفته از سامانه آرای قضایی)

 

هزینه مشاوره ثبت برند

 

نگران هزینه مشاوره نباشید وکلا و مشاوران متخصص در سامانه آنی مشاور با هزینه ای به صرفه که در مقایسه با هزینه وکالت و سایر هزینه های دادرسی طرح دعوا بسیار ناچیز است و مشاوره ای تخصصی در تمامی موضوعات حقوقی ارائه می نمایند.

 

شما عزیزان می‌توانید برای انجام وکالت ، دریافت مشاوره حقوقی ، رزرو نوبت مشاوره ، سفارش تنظیم لایحه ، سفارش تنظیم دادخواست ، سفارش تنظیم شکایت ، سفارش تهیه دفاعیات حقوقی و دریافت دیگر خدمات حقوقی از مشاوران حقوقی، کارشناسان و وکلای دادگستری متخصص در «آنی مشاور» از ساعت ۱۰ تا ۱۷ روزهای غیر‌تعطیل شنبه تا چهارشنبه با شماره‌ : 02188326049 و یا 09195663606 تماس حاصل فرمایید.

 

همچنین امکان دریافت مشاوره آنلاین حقوقی، رزرو نوبت مشاوره ، ملاحظه صدها پرسش و پاسخ کاربردی (که چه بسا پاسخ سوال شما نیز در بین آنها باشد) دریافت مشاوره فوری و دریافت خدمات حقوقی آنلاین بر روی سامانه آنی‌مشاور از طریق لینک زیر برای شما  فراهم می‌باشد.

 

http://animoshaver.ir

 

 

دانستنی های مرتبط

نظرات (0)

فرم نظر

طراحی و توسعه : ره وب