آنی مشاور

مشاوره با مشاوران با تجربه و خبره

مشاوره با برترین و خبره‌ترین مشاوران در سریع‌ترین زمان ممکن را به صورت حضوری، تلفنی و نوشتاری در آنی‌ مشاور تجربه خواهید کرد.

ثبت شرکت پس از مشاوره حقوقی

۱۶:۵۴ - ۰۷ تیر ۱۴۰۰

  • 0
  • 0
  • 2779

۰۷

تیر

ثبت شرکت پس از مشاوره حقوقی اقدامی مفید و دارای مزیت های فراوانی استپیش از اقدام به ثبت شرکت ، تهیه یک طرح تجاری دقیق و برنامه بازاریابی صحیح ضرورت دارد. چگونگی و الگوی کسب و کارتان را باید مشخص سازید و سپس برنامه بازاریابی و فروش خود را بر اساس آن تنظیم کنید

ثبت شرکت پس از مشاوره حقوقی اقدامی مفید بوده و دارای مزیت های فراوانی است . شاید تصور کنید که برای راه اندازی یک کسب و کار، ثبت شرکت مهمترین و نخستین کار لازم باشد به ویژه آنکه این روزها انبوهی از موسسات ثبت شرکت مردم را به این مفهوم سوق می دهند که ثبت شرکت تنها کاری است که برای راه اندازی یک کسب و کار باید انجام داد یا به مردم اینگونه القا می کنند که نخستین گام برای راه اندازی کسب و کار، ثبت شرکت است.

 

کارآفرینان عزیز کشورمان و علاقه مندان راه اندازی کسب و کار نباید بر اساس این تبلیغات عوام‌ فریبانه برنامه ریزی و حرکت کنند.

بعلاوه با توجه به اینکه اداره ثبت شرکتهای ایران از طریق سامانه های اینترنتی خود امکان ثبت انواع شرکت ها و حتی ثبت تغییرات و ثبت علامت تجاری و....  را فراهم کرده به جرات می توان گفت ثبت شرکت و علامت تجاری در ایران به امری ساده و سریع تبدیل شده است و علاقه مندان ثبت شرکت خودشان نیز توانایی انجامش را دارند.

 

پیش از اقدام به ثبت شرکت چه اقدامی باید کرد؟

پیش از اقدام به ثبت شرکت ، تهیه یک طرح تجاری دقیق و برنامه بازاریابی صحیح ضرورت دارد. چگونگی و الگوی کسب و کارتان را باید مشخص سازید و سپس برنامه بازاریابی و فروش خود را بر اساس آن تنظیم کنید

 

مشاوره شرکت ها در این مرحله به شما خواهد گفت که:

  1. متناسب با طرح تجاری و برنامه بازاریابی شما ثبت کدام نوع شرکت برایتان مفید تر خواهد بود؟
  2. ترکیب شرکا و سهامداران شما برای اداره بهینه شرکت چگونه باید باشد؟
  3.  در موضوع فعالیت شرکت چه مواردی را باید بگنجانید؟
  4. اساسنامه شرکت متناسب با طرح تجاری و برنامه بازاریابی شما در بردارنده چه مکانیزم های باید باشد؟
  5. محدودیت ها و مزیت های انواع شرکت ها متناسب با موضوع فعالیت و طرح تجاری شما چیست؟

و....

پیشنهاد می کنیم پیش از ثبت شرکت بر اساس طرح تجاری خود با یک مشاور حقوقی شرکتها مشورت کنید و این بخش از برنامه کسب و کار خود را با همفکری مشاورحقوقی شرکتها تکمیل فرمایید.

آنی مشاور به عنوان نخستین سامانه ارائه مشاوره‌های کسب و کار در ایران علاوه بر مشاوره حقوقی شرکتها در زمینه های زیر نیز به شما مشاوره خواهد داد: تهیه طرح توجیهی، بیمه، بانکی، مالیاتی، تامین اجتماعی، داوری در دعاوی و اختلافات، دعاوی حقوقی و کیفری، تنظیم قراردادها .

 

پیش از ثبت شرکت با مشاور حقوقی شرکتها مشورت کنید.

 

شما عزیزان می‌توانید برای انجام وکالت ، دریافت مشاوره حقوقی ، رزرو نوبت مشاوره ، سفارش تنظیم لایحه ، سفارش تنظیم دادخواست ، سفارش تنظیم شکایت ، سفارش تهیه دفاعیات حقوقی و دریافت دیگر خدمات حقوقی از مشاوران حقوقی، کارشناسان و وکلای دادگستری متخصص در «آنی مشاور» از ساعت ۱۰ تا ۱۷ روزهای غیر‌تعطیل شنبه تا چهارشنبه با شماره‌ : 02188326049 و یا 09195663606 تماس حاصل فرمایید.

 

همچنین امکان دریافت مشاوره آنلاین حقوقی، رزرو نوبت مشاوره ، ملاحظه صدها پرسش و پاسخ کاربردی (که چه بسا پاسخ سوال شما نیز در بین آنها باشد) دریافت مشاوره فوری و دریافت برخی خدمات حقوقی آنلاین بر روی سامانه آنی‌مشاور از طریق لینک زیر برای شما  فراهم می‌باشد.

http://app.animoshaver.ir

 

 

دانستنی های مرتبط

نظرات (0)

فرم نظر

طراحی و توسعه : ره وب